Marka Lavard wprowadza ofertę dla kobiet

Salon Lavard w Bonarka City Center

Salon Lavard w Bonarka City Center

Marka Lavard dotychczas specjalizująca się w branży mody męskiej poszerzyła swoją ofertę o kolekcję odzieży dla kobiet – Lavard Woman.

– Pierwsze sklepy z tym konceptem można już spotkać w CH Arkadia w Warszawie i Bonarka City Center w Krakowie – mówi redakcji Retailnet.pl Jolanta Kasiak, pełnomocnik ds. rozwoju sieci Lavard.

Lavard Women

– Marka Lavard otworzyła swoje podwoje kobietom. Jako pierwsza w Polsce stworzyła niepowtarzalny koncept dla kobiet – Lavard Women. Kolekcja Lavard Women skierowana jest do kobiet świadomych trendów mody, a przy tym lubiących klasykę z odrobiną nietuzinkowych akcentów. W ofercie marki znajdują się zarówno damskie ”garnitury”, jak również stroje okazjonalne – wyjaśnia Jolanta Kasiak.

Salon Lavard w Bonarka City Center

Flagship store

W grudniu zeszłego roku otwarto pierwszy flagowy salon marki Lavard o powierzchni 142 mkw. w centrum handlowym Arkadia w Warszawie. Z końcem lutego 2015 r. do oferty salonu wprowadzono kolekcję dla kobiet Lavard Woman. Natomiast 7 marca br. ruszył nowy flagowy salon Lavard w koncepcie damsko-męskim. Salon o powierzchni 163 mkw. znajduje się w krakowskim centrum handlowym Bonarka City Center.

W ramach sieci Lavard działa ponad 90 salonów zlokalizowanych przede wszystkim w centrach handlowych na terenie Polski. Spółka jest również właścicielem marki Dino Salvani i należy do grupy odzieżowej Gamatex. Asortyment marki dostępny jest również za granicą – na Węgrzech, Słowacji, Łotwie, Litwie i Ukrainie oraz w Austrii i Czechach. W 2013 roku spółka rozpoczęła współpracę z siecią TK Maxx i tym samym poszerzyła ekspansję marki Lavard o rynek niemiecki.

Lavard jest polską marką, specjalizującą się w branży mody męskiej. W swojej ofercie posiada asortyment we włoskim stylu – m.in. kurtki, płaszcze, garnitury, koszule, szale, spodnie, marynarki oraz galanterię skórzaną.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016