Wnętrze Magnolia Park
Wnętrze Magnolia Park

19 marca największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku zaprezentuje się w nowej odsłonie. Na ponad 20 tys. mkw. dodatkowej powierzchni najmu (GLA) klienci znajdą kilkadziesiąt nowych sklepów oraz wygodne strefy relaksu.

Nowe brandy

Nowa oferta została stworzona w oparciu o potrzeby klientów. Postawiliśmy nie tylko na najpopularniejsze marki ale również na oczekiwane i poszukiwane brandy, takie, których wcześniej nie było we Wrocławiu. Naszym celem jest zapewnienie najbardziej różnorodnej i kompleksowej oferty handlowej na Dolnym Śląsku – mówi Małgorzata Słowik, dyrektor leasingu w Multi Poland.

Propozycja nowych sklepów jest skierowana do osób, które podążają za najnowszymi trendami. Prawdziwym wydarzeniem będzie otwarcie jedynego na Dolnym Śląsku sklepu Le Coq Sportif, drugiego w Polsce salonu LC Waikiki i nieobecnego wcześniej we Wrocławiu Samsung Brand Store. Ofertę wzmocnią również takie marki, jak m.in.: New Look, Wittchen, Mothercare, New Balance czy The North Face.

Rozbudowa galerii

– Rozbudowa Magnolii Park to nie tylko nowe sklepy, lecz także nowe strefy komfortu,
w których klienci będą mogli odpocząć w trakcie zakupów – mówi Maria Prokop, dyrektor marketingu w Multi Poland.

– Zakończenie prac nie oznacza jednak końca doskonalenia naszej oferty. Chcemy, aby Magnolia Park stała się jeszcze bliższa klientom. Niedługo zaczniemy prace nad dalszą przebudową strefy food-court, która pozwoli na wprowadzenie nowych restauracji. W najbliższym czasie swój wygląd zmienią również toalety – dodała Maria Prokop.

W kolejnych miesiącach również tereny sąsiadujące z budynkiem Magnolia Park zostaną przebudowane. W miejscu dawnego amfiteatru powstanie multifunkcyjne boisko koszykarsko-siatkarsko-tenisowe. Do dyspozycji najmłodszych będzie zrewitalizowany plac zabaw.

Rusza Magnolia Park

Otwarcie Magnolia Park w nowej odsłonie potrwa cztery dni. Mieszkańcy Wrocławia będą mieli okazję skorzystać z wielu przygotowanych na ten czas atrakcji.

Rozbudowa Magnolia Park rozpoczęła się w 2013 roku. Od 19 marca galeria będzie liczyła ponad 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA) przy ponad 250 działających sklepach, punktach usługowych, kawiarniach i restauracjach. Klienci będą mieli do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.