Lanĉerto modernizuje salony

Salon Lancerto

Salon Lancerto

W marcu sieć Lanĉerto otworzyła ponownie dwa salony w obiektach handlowych: w Atrium Copernicus w Toruniu i Factory Ursus w Warszawie. Punkty sprzedaży zostały przeniesione do nowych większych lokali.

– Jeszce w tym miesiącu dodamy do naszego portfolio zupełnie nową lokalizację w Elblągu, będzie to pierwszy nasz salon w tym mieście. Zostanie otwarty w CH Ogrody – mówi redakcji Retailnet.pl Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu Lanĉerto SA.

Większe salony

Salon Lanĉerto w Atrium Copernicus w Toruniu zajął większy lokal o powierzchni blisko 100 mkw. Zlokalizowany jest na parterze nowej części centrum handlowego. Natomiast salon w Factory Ursus, gdzie marka jest obecna od 2009 roku dysponuje powierzchnią ponad 171 metrów kwadratowych. Znajduje się w bliskim sąsiedztwie konkurencyjnych marek z segmentu męskiej odzieży formalnej. Obydwa sklepy powstał w oparciu o najnowszy koncept wizualny marki, w którym dominuje drewno i wystrój w niebieskiej oraz pomarańczowej kolorystyce.

– Marka Lanĉerto obecna jest w Atrium Copernicus od 2010 roku. Wraz z poszerzaniem się naszego asortymentu o nowe produkty wyraźna stała się potrzeba przeniesienia sklepu do większego lokalu. Modernizacja centrum handlowego stała się dobrą do tego okazją. Jesteśmy przekonani, że zmiana lokalizacji w połączeniu z nowym wystrojem dobrze wpłynie na rozpoznawalność naszej marki w Toruniu i całym regionie oraz zachęci do zakupów większą liczbę mężczyzn szukających eleganckich i wygodnych ubrań – podkreśla Tomasz Ciąpała.

Daymaker Index 2015

W roku 2014 Lanĉerto zajęła pierwsze miejsce w segmencie sklepów odzieżowych w ogólnopolskim badaniu poziomu jakości obsługi klienta Daymaker Index. W globalnym rankingu wszystkich branż firma zajęła natomiast równie wysokie drugie miejsce, pokonując prawie 160 sieci handlu detalicznego, nieznacznie ustępując jedynie sieci perfumerii Douglas. W tym roku wynik udało się poprawić, zdobywając pierwsze miejsce.

– Już w 2008 roku, kiedy Lanĉerto dopiero się formowało, przyjęliśmy założenie, że całą ideę marki chcemy oprzeć na dwóch filarach, których naszych zdaniem brakowało na polskim rynku. Są to wysoka jakość produktu i kompetentna, profesjonalna obsługa. Z roku na rok staramy się podnosić standardy, ujednolicać poziom obsługi i jednocześnie nie zatracić osobistej relacji z klientami odwiedzającymi nasze salony. To szczególnie ważne przy takiej skali – tylko w ubiegłym roku zanotowaliśmy ok. miliona odwiedzin we wszystkich naszych salonach – wyjaśnia Tomasz Ciąpała.

– Nagroda jest wypadkową wielu czynników. Do jej zdobycia z pewnością przyczynili się wszyscy pracownicy naszych salonów, ale także nowy, systematycznie wdrażany koncept salonu sprzedaży oraz wzmocnienie działań z zakresu visual merchandisingu. Nieustannie rozwijamy także wysoką jakość naszych produktów – dodaje Tomasz Ciąpała.

Obecnie spółka Lanĉerto zarządza 32 salonami własnymi w 27 miastach w całej Polsce. Zgodnie z planami firma w 2015 roku otworzy lub zmodernizuje 10 kolejnych.

Reklama

Galeria Jurajska