Wiosenna ofensywa sieci Giacomo Conti

Kampania wizerunkowa marki Giacomo Conti

Kampania wizerunkowa marki Giacomo Conti

Sieć Giacomo Conti rozpoczęła tegoroczną ekspansję. Na przełom marca i kwietnia 2015 zapowiedziano otwarcie czterech nowych sklepów oraz jedną relokację.

Polska marka odzieży męskiej Giacomo Conti otworzy 27 marca 2015 roku mierzący 116 metrów kwadratowych lokal franczyzowy w Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu. Rozbudowa elbląskiego centrum, z którym marka podpisała kilka miesięcy temu kontrakt, wkracza obecnie w ostatnią fazę i nic powinno opóźnić planowanej inauguracji.

Kulminacja ekspansji

– Kulminacja wdrażania tegorocznej strategii ekspansji nastąpi w kwietniu. Otworzymy wówczas 132-metrowy salon w Solaris Center w Opolu, ponad 100-metrowy salon w Galerii Sudeckiej w Jeleniej Górze oraz liczący podobny metraż salon w Galerii Neptun w Starogardzie Gdańskim – mówi w rozmowie z Retailnet współwłaściciel marki Giacomo Conti, Zbigniew Markowski.

– W tym samym okresie nastąpi również relokacja lokalu w Focus Mall w Zielonej Górze, której finałem stanie się ponad 150-metrowy salon mody męskiej – dodaje Markowski.

Giacomo Conti zwiększy tym samym swoją sieć sprzedażową do liczby 51 sklepów stacjonarnych. Z dotychczasowych rozmów z przedstawicielami marki wynika, iż na tej liczbie nie zakończy się ekspansja sieci. Obecnie trwają negocjacje z siedmioma wiodącymi galeriami handlowymi, a kolejne propozycje najmu spływają do siedziby firmy.

Proces optymalizacji

Jak już informowaliśmy, założona w 2006 roku sieć przechodzi właśnie proces optymalizacji w wyniku którego powiększane są salony najbardziej rentowne, a zamykane sklepy nie prosperujące zgodnie z założeniami. W ostatnim czasie właściciele sieci zdecydowali się na zwiększenie metrażu sklepu w centrum handlowym w Zielonej Górze. I jeszcze marcu 2015 roku zostanie powiększony – z dotychczasowych 41 metrów kwadratowych do 150 mkw.

Reklama

Galeria Jurajska