Salon Esprit Bodywear
Salon Esprit Bodywear

Międzynarodowa marka Esprit rusza z konceptem Esprit Bodywear w Polsce. Pierwszy salon marki został otwarty w jednym krakowskich centrów handlowym.

Nowo otwarty salon ma 65 mkw. powierzchni i w jego ofercie znajduje się bielizna dzienna, bielizna nocna oraz kostiumy kąpielowe.

Koncept bieliźniany

– Klienci na całym świecie cenią markę za nowoczesne spojrzenie na klasykę, ponadczasowość, kolekcje nawiązujące do najnowszych trendów oraz niewymuszony, naturalny styl. Otwarcie pierwszego salonu w krakowskiej galerii umożliwi kobietom zakup bielizny cenionej marki – podkreśla właścicielka salonu Małgorzata Stacherek.

Sam pomysł wdrożenia bielizny do asortymentu marki Esprit powstał w 1996 roku w Kalifornii. Atutem marki jest fakt, że nowe kolekcje pojawiają się co miesiąc, dzięki czemu klienci mają możliwość zakupu bielizny zgodnej z obowiązującymi trendami.

Esprit w Polsce i na świecie

Marka Esprit powstała w 1968 roku w San Francisco, kiedy Susie i Doug Tompkins zaczęli sprzedawać ubrania ze swojej przyczepy. Trzy lata później marka produkowała już siedem linii produktów. Dziś marka dostępna jest w 44 państwach na pięciu kontynentach.

W Polsce sieć sklepów Esprit w koncepcie tradycyjnym nie będzie już rozwijana. Operator marki Grupa EM&F jest w trakcie zaawansowanych negocjacji dotyczących sprzedaży lub zamknięcia sieci sklepów Esprit. Wstępna umowa sprzedaży została podpisana, a transfer sklepów przewidziany jest do końca I kwartału 2015 r.