Galeria Warmińska
Galeria Warmińska

W największej olsztyńskiej galerii handlowej, Galerii Warmińskiej, wszystkie lokale handlowe zostały są wynajęte.

– W tym momencie komercjalizacja Galerii Warmińskiej utrzymuje się na poziomie 100 proc. Galeria Warmińska cieszy się cały czas dużym zainteresowaniem najemców, którzy decydują się na podpisanie umów warunkowych – mówi dla redakcji Retailnet Karol Semik, specjalista do spraw komercjalizacji w spółce MGC Invest.

Nowe marki

Niebawem w galerii uruchomiony zostanie m.in. drugi w Olsztynie salon Coccodrillo. Nowy najemca zajmie lokal o powierzchni 55 mkw. na poziomie +1.

– W sklepie klienci znajdą bogaty wybór funkcjonalnej, wysokiej jakości odzieży dla dzieci – od najmłodszych do nastolatków. Salon Coccodrillo uzupełni ofertę Galerii Warmińskiej w kategorii marek dziecięcych. Fantastycznie, że nowe brendy pojawiają się w Olsztynie i są tylko u nas – mówi Karol Semik, specjalista ds. komercjalizacji w spółce MGC Invest.

Przypomnijmy, Galeria Warmińska została oddana do użytku we wrześniu 2014 roku. Obiekt ma blisko 117 tys. mkw. powierzchni całkowitej, ok. 41 tys. mkw. powierzchni GLA i oferuje 170 sklepów. Dodatkowo w obiekcie powstały kawiarnie, restauracje, klub fitness oraz 9 – ekranowe Multikino.

Szeroka oferta handlowa

Galeria Warmińska oferuje 170 sklepów. Wśród najemców w obiekcie znajdują się sklepy m.in. takich marek, jak: Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay, H&M, Intersport, Piotr i Paweł, Multikino, Tommy Hilfiger, Diverse, Orsay, Carry, Solar, Deni Cler, Vistula, Wólczanka, Giacomo Conti, Simple, Bytom, Lavard, Ecco, Ryłko, Triumph, Esotiq, Douglas, Sephora, Rossmann, Smyk Megastore, Empik, CCC, Deichmann, W. Kruk, Apart, Yes, Swis. W Galerii Warmińskiej znajduje się także klub Kinetic Fitness o powierzchni 1,7 tys. mkw. Operatorem spożywczym jest Piotr i Paweł.

Galeria Warmińska to obiekt z o wartości 100 mln euro zrealizowany przez MGC Inwest.