Greenpoint nowym najemcą Galerii Jurajskiej

Galeria Jurajska

Galeria Jurajska

Galeria Jurajska poszerza swoją ofertę modową skierowaną do kobiet. Do grona najemców centrum dołączyła właśnie polska marka Greenpoint. Nowy salon zajmuje powierzchnię 125 metrów kwadratowych.

Nowy najemca

Greenpoint – sieciowa marka odzieżowa z ofertą skierowaną do kobiet dołączyła właśnie do portfolio najemców Galerii Jurajskiej, największego centrum handlowego w Częstochowie. To już 24 polska marka odzieżowa, która zdecydowała się na salon w tej galerii. Tylko pod koniec zeszłego roku ta lista poszerzyła się m.in. o Monnari, Kubenz i 4F. Swoje salony mają także tu m.in. Vistula/Wólczanka, Simple, Tatuum, Reserved i Sinsay.

– Od blisko roku konsekwentnie rozwijamy naszą ofertę odzieżową oraz ofertę skierowaną do kobiet, starając się przyciągnąć do Galerii Jurajskiej marki, których oczekuje tutejszy rynek. Jedną z takich marek od dawna był właśnie Greenpoint – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Marka odzieżowa

Nie bez znaczenia jest także fakt, że jest to polska marka – Greenpoint należy do krakowskiej spółki Fandango. – Polskie marki przyciągają częstochowian. Najlepszym przykładem jest wprowadzenie do Galerii Jurajskiego kompletnej oferty polskiego giganta odzieżowego, czyli marki LPP. Dla centrum okazało się to sporym katalizatorem w 2014 roku – podkreśla Katarzyna Korpak.

Ale potencjał we współpracy dostrzega nie tylko Galeria Jurajska, także sam Greenpoint. – Marka otwiera dziś salony tylko w atrakcyjnych lokalizacjach w galeriach i przy popularnych ulicach handlowych. Rosnąca lokalnie pozycja Galerii Jurajskiej oraz dobre wyniki, jakie osiągnęliśmy w 2014 roku okazały się być dla brandu przekonujące – dodała Katarzyna Korpak.

W nowym salonie znajdziemy ubrania dla kobiet m.in. bluzki, topy, spodnie, marynarki oraz dodatki m.in. paski, szale, torebki i biżuterię. Otwarcie Greenpointu to pierwsze z serii otwarć jakie zaplanowano na 2015 rok w Galerii Jurajskiej – zapowiadają przedstawiciele centrum.

Obiekt GTC

Galeria Jurajska to trzecie centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre SA. (GTC) w Polsce i pierwszy nowoczesny obiekt tego typu w Częstochowie. Jego otwarcie nastąpiło w październiku 2009 roku. Powierzchnia całkowita Galerii Jurajskiej wynosi 130 tys. mkw., z czego 49 tys. mkw. to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która mieści prawie 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City.

W ofercie Galerii Jurajskiej znajdują się sklepy najpopularniejszych marek polskich i międzynarodowych. Swoje sklepy w Galerii Jurajskiej otworzyły m.in. Alma, grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Douglas, Promod, Trussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2000 samochodów. W bezpośrednim sąsiedztwie centrum znajdują się przystanki kilkunastu linii autobusowych. W 2014 roku galerię odwiedziło ponad 6 milionów klientów.

Reklama

Galeria Jurajska