Wizualizacja Galerii Metropolia
Wizualizacja Galerii Metropolia

W Galerii Metropolia zadebiutują pierwsze w Gdańsku sklepy Piazza di Moda, Tom and Paul’s i Kiabi, a wraz z nimi ponad 50 nowych marek takich jak Woolrich, Twin-Set, Tombolini, Seventy i wiele innych.

Modowa oferta

– To będzie powiew świeżego designu w trójmiejskiej modzie. Myślę, że spora liczba klientów oczekuje od naszej galerii wyjątkowej oferty, nowych marek, innych niż te do których jest przyzwyczajona – mówi inwestor Bogdan Górski, prezes Przedsiębiorstwa Budowlanego Górski.

Galeria Metropolia zaprezentuje w swojej ofercie nowe brandy i wzornictwo doceniane już w innych krajach takich jak Włochy, Francja, Hiszpania czy Niemcy, gdzie marki te mają silną, ugruntowaną pozycję.

– Stawiamy na indywidualne podejście do oferty handlowej gdzie wysoka jakość idzie w parze z przystępną ceną dzięki. Taka strategia skłoniła marki Piazza di Moda, Tom and Paul’s czy Kiabi do wyboru Galerii Metropolia. Równie ważnym argumentem była doskonała lokalizacja obiektu, bliskość dworca kolejowego i świetne skomunikowanie budynku – mówi Lucyna Śliż , zastępca dyrektora w zespole wynajmu powierzchni handlowych DTZ.

galeria metropolia pb gorski budowa
Budowa Galerii Metropolia

Galerii Metropolia

Wśród głównych najemców Galerii Metropolia znajdują się również delikatesy Alma oraz drogeria Rossmann. Ofertę galerii wzbogaci sklep z elektroniką oraz pełna oferta lokali usługowych: salonik prasowy Kolporter, biuro podróży 24Holiday, apteka Bliska, fryzjer Exellent Q, kantor Baltic Exchange czy sklep Świat Herbaty. W strefie food court na klientów czekać będą m.in. takie marki jak Subway, Smak na Tak, Grand Kebab. W strefie rozrywkowo-usługowej dominować będzie 7-salowy kompleks kinowy Helios, siłownia i fitness, a także strefa zabaw dla dzieci.

Galeria Metropolia to inwestycja Przedsiębiorstwa Budowlanego Górski, która rozpoczęła się w III kwartale 2013 roku. Zakończenie budowy konstrukcji budynku, przewidziane jest na I kwartał 2015, natomiast otwarcie planowane jest na I kwartał 2016 roku. Agentem komercjalizującym Galerię Metropolia jest firma DTZ.