Rośnie sprzedaż sieci Próchnik i Rage Age

Nowa kolekcja Próchnik

Kolekcja Próchnik

Spółka Próchnik SA w lutym 2015 roku osiągnęła łączne przychody ze sprzedaż detalicznej marek Próchnik i Rage Age w kwocie 3,17 mln zł, co oznacza wzrost o 39% w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Wówczas sprzedaż wyniosła 2,28 mln zł.

Wyniki brandów

Salony flagowej marki Adam Feliks Próchnik wypracował w lutym przychody ze sprzedaży na poziomie ponad 2 mln zł. Tym samym odnotowano wzrost o 22% rok do roku. Natomiast salony marki Rage Age osiągnęły w tym okresie sprzedaż na poziomie 1,16 mln zł, a to oznacza wzrost aż o 83%. Rok wcześniej osiągnięto przychody ze sprzedaży w kwocie 633 tys. zł.

Sprzedaż internetowa obydwu marek uplasowała się na poziomie 183 tys. złotych. W tym samym okresie roku ubiegłego firma nie posiadała jeszcze sklepów online swoich brandów.

Rozwój sieci

Firma Próchnik planuje w tym roku otwarcie kilku nowych salonów swojej flagowej marki. Wszystkie znajdą się w centrach handlowych na terenie miast różnej wielkości.

Jak informowała redakcje Retailnet.pl Anna Dziełak, dyrektor ds. sprzedaży marki Próchnik – W 2015 roku zamierzamy otworzyć 3-4 nowe sklepy marki Próchnik. Podobnie jak dotychczasowe lokalizacje, te salony także znajdą się w galeriach handlowych. Przyglądamy się cały czas zmieniającemu się rynkowi centrów handlowych, więc pod uwagę bierzemy zarówno obiekty o ugruntowanej pozycji na rynku, jak i obecnie budowane centra.

Obecnie w Polsce działa około 40 salonów sieci Próchnik oraz 12 sklepów marki Rage Age, przy uwzględnieniu salonów outletowych.

Reklama

Galeria Jurajska