Wkrótce otwarcie Magnolia Park w nowej odsłonie

Wnętrze Magnolia Park

Wnętrze Magnolia Park

19 marca 2015 roku odbędzie się otwarcie rozbudowanej części wrocławskiej Magnolia Park. Obiekt powiększy się o 20 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA) i kilkadziesiąt nowych lokali.

Otwarcie Magnolia Park w 2007 roku odmieniło region. – Wrocławianie mogą znaleźć pod jednym dachem bogatą i różnorodną ofertę. Bardzo szybko staliśmy się liderem we Wrocławiu. W 2014 roku odwiedziło nas blisko 10 milionów klientów. Cały czas wsłuchujemy się w ich oczekiwania. Od czwartku będą mieli jeszcze więcej powodów żeby nas odwiedzać. To będzie przełom – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor centrum handlowego.

Głównym celem rozbudowy Magnolia Park było zwiększenie i zapewnienie bardziej różnorodnej oferty. Znajdzie się tu m.in. pierwszy na Dolnym Śląsku, a drugi w Polsce, salon LC Waikiki, Samsung Brand Store, The North Face, Wittchen, New Look oraz Tommy Hilfiger. W trakcie prac powstały również nowe strefy relaksu dla klientów, w których będą mogli oni odpocząć w trakcie zakupów. W sumie centrum handlowe będzie liczyło 100 tys. mkw. GLA – aktualnie jego powierzchnia wynosi 81 tys. mkw. GLA.

Dyrektor Magnolia Park zdradza, że kończący się najważniejszy etap rozbudowy nie oznacza końca doskonalenia oferty centrum handlowego: – Chcemy, aby Magnolia Park stała się jeszcze bliższa naszym klientom. Będzie to miejsce, w którym nie tylko zrobimy zakupy, ale miło spędzimy czas, zjemy i znajdziemy wiele rozrywek. Kolejne miesiące to m.in. rozbudowa strefy restauracyjnej zlokalizowanej w pobliżu kina Helios oraz rearanżacja przestrzeni wokół budynku – dodaje.

Huczne otwarcie galerii

Przypomnijmy, rozbudowa Magnolia Park rozpoczęła się w 2013 roku. W pierwszym etapie skupiono się na pracach przygotowawczych wewnątrz istniejącego obiektu – m.in. zmieniono układ schodów ruchomych na Placu Niebiańskim. Jesień 2013 roku przyniosła kluczowe zmiany w postaci przeniesienia strefy restauracyjnej w pobliże kina Helios. Na terenie wcześniejszego food courtu utworzono nowe powierzchnie handlowe, gdzie ulokowały się sklep Deichmann oraz Superpharm. Kolejny kamień milowy to dobudowanie nowej części Magnolia Park w pobliżu Castoramy, w której aktualnie znajdują się sklep Decathlon (otwarcie lipiec 2014), a nad nim klub Jatomi Fitness (styczeń 2015). Druga połowa 2014 roku upłynęła na intensywnych pracach, w ramach, których ukończona została rozbudowa centrum od strony ul. Legnickiej.

Od 19 marca galeria będzie liczyła ponad 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA) przy ponad 250 działających sklepach, punktach usługowych, kawiarniach i restauracjach. Klienci będą mieli do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

Szersza oferta handlowa

Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, C&A, Decathlon, Denon, Ecco, Esprit, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Reserved, Saturn, Tous, W. Kruk, Zara, Decathlon, TK Maxx, kino Helios, hipermarket budowlany Castorama i czynny do północy hipermarket Tesco. Dzięki rozbudowie Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki. Powstają tu kolejne sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. W styczniu otwarto centrum Jatomi Fitness.

Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Mall Management Poland.

Reklama

Galeria Jurajska