Wzrost przychodów grupy Gino Rossi

Kolekcja Gino Rossi

Kolekcja Gino Rossi

Grupa Gino Rossi uzyskała w lutym 2015 roku przychody ze sprzedaży produktów (marki Gino Rossi i Simple) w wysokości 18,2 mln zł, co oznacz wzrost o 4% w porównaniu do tego samego okresu roku 2014. Sprzedaż w okresie od stycznia do końca lutego br. wyniosła 38,4 mln zł (wzrost o10%).

Wyniki finansowe

Łączne przychody ze sprzedaży (detaliczna i hurtowa) spółki Gino Rossi w lutym wyniosły 12,1 mln zł i były na tym samym poziomie co rok wcześniej. Natomiast sprzedaż detaliczna marki w tym okresie spadla o 8% i wyniosła 6,9 mln zł. Narastająco od stycznia do końca lutego br. Gino Rossi zanotowała 5% wzrost sprzedaży, który wyniósł 24,8 mln zł.

Sprzedaż spółki Simple w lutym tego roku, realizowana wyłącznie w salonach własnych i w salonach franczyzowych, wyniosła 6,1 mln zł i była o 11% wyższa w porównaniu rok do roku. Narastająco od stycznia do końca lutego br. sprzedaż Simple był na poziomie 13,6 mln zł, Tym samym marka odnotowała 19 proc. wzrost w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Wyniki Simple nie uwzględniają przychodów ze sprzedaży materiałów.

Grupa Gino Rossi

Gino Rossi zarządza portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Sieć Gino Rossi na koniec 2014roku liczyła 92 salony własne i franczyzowe w Polsce i za granicą (Litwa, Łotwa, Czechy, Słowacja). Marka od 2 lat prowadzi sprzedaż online. Natomiast Simple Creative Products Simple CP obejmowała 57 salonów własnych w Polsce. W marcu 2015 roku otwarto pierwszy salon sprzedaży Simple CP w Wilnie na Litwie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016