Piotr Zieliński Pełnomocnik Zarządu ds. Centrów Handlowych, Dział Ekspansji Zewnętrznej Rossmann
Piotr Zieliński Pełnomocnik Zarządu ds. Centrów Handlowych, Dział Ekspansji Zewnętrznej Rossmann

Można się cieszyć liczbą tysiąca uruchomionych sklepów. Ale perspektywa otwarcia następnego tysiąca jest jeszcze ciekawsza – mówi portalowi Retailnet.pl Piotr Zieliński Pełnomocnik Zarządu ds. Centrów Handlowych, Dział Ekspansji Zewnętrznej Rossmann.

– Z pewnością chcemy być coraz bliżej naszych klientów dlatego oprócz największych aglomeracji rozwijamy się w mniejszych miastach i miasteczkach nawet z liczbą mieszkańców poniżej 10 tys. Z pewnością nasi klienci doceniają wybór lokalizacji sklepów Rossmann które staramy się otwierać zarówno w centrach miast, osiedli czy w coraz bardziej popularnych galeriach handlowych. Te ostatnie są mi szczególnie bliskie z racji wykonywanych w firmie obowiązków – podkreśla Piotr Zieliński.

Jak informowaliśmy 30 stycznia 2015 roku firma Rossmann powiększyła się o kolejną placówkę, osiągając tym samym liczbę tysiąca drogerii. Jubileuszowy sklep znajduje się w warszawskim Centrum Handlowym Złote Tarasy. W nowo otwartej drogerii w Złotych Tarasach na ponad 400 mkw. klienci mają do dyspozycji 16 tys. produktów. Poza bogatą ofertą do zakupów zachęca również nowoczesny wygląd sklepu.

– Największy potencjał mają duże aglomeracje w których widzimy jeszcze sporo miejsca na rozwój naszych placówek. W najbliższych latach planujemy podobną dynamikę rozwoju sieci jak do tej pory i jestem przekonany że klienci czekają na nas we wszystkich tych lokalizacjach w której do tej pory uruchomienie naszego sklepu nie było możliwe – dodał Piotr Zieliński.

1000 drogeria sieci Rossmann
Tysięczna drogeria sieci Rossmann

Przez 22 lata obecności w Polsce firma otworzyła 1000 sklepów w całym kraju. Drogerie firmy znajdują się w ponad 400 miastach. Drogerie sieci obsługują 600 tys. klientów dziennie. W sklepach firmy dostępnych jest 800 marek – zarówno polskich, jak i zagranicznych. Rossmann jest liderem branży z 26 proc. udziałem w rynku chemiczno-kosmetycznym. Do 2018 firma chciałaby podsiadać sieć 1600 sklepów w Polsce.