Atrium Felicity: plany rozwoju w pierwszą rocznicę działalności

Centrum Handlowe Atrium Felicity

Centrum Handlowe Atrium Felicity

W marcu mija rok od otwarcia Atrium Felicity. W ciągu roku centrum handlowe odwiedziło ponad 6 milionów klientów z Lublina, ale również ościennych miejscowości, w tym m.in. Świdnika, Chełma, Zamościa, Lubartowa, Łęcznej, Opola Lubelskiego, a także z zagranicy.

Felicity dociera ze swoją ofertą do całej strefy oddziaływania liczącej ok. 470 tys. mieszkańców.

Atrium Felicity to centrum z najszerszą ofertą handlową a wkrótce także rozrywkową w regionie. Felicity ma bogatą propozycją dla wszystkich grup klientów – od kompleksowej oferty codziennych zakupów spożywczych w hipermarkecie Auchan, przez materiały dekoracyjne dla domu w Leroy Merlin, aż po najnowsze trendy modowe takich sklepach jak Zara, Massimo Dutti, C&A, New Yorker, H&M, Reserved czy z branży zdrowia i urody z markami takimi jak Superpharm, Douglas, Sephora, Rossmann oraz wiele innych.

Kluczowe brandy

Przez 12 miesięcy wolumen sklepów i punktów usługowych został dodatkowo uzupełniony salonami: Medicine, Sizeer, Prima Moda, English Home, Monnari, oraz fitness klubem Fabryką Formy. Dodatkowo w tym roku do grona najemców centrum dołączyły już: Piazza di Moda Young – mutibrandowy sklep najlepszych włoskich marek modowych, zajmując ponad 420 mkw. powierzchni, oraz City Sport – sklep z odzieżą i akcesoriami sportowymi, który zajął 276 mkw. powierzchni. W najbliższym czasie nastąpi również otwarcie salonu Vision Express (110 mkw.).

Jeszcze w tym roku Atrium Felicity wzmocni swoją ofertę rozrywki i spędzania wolnego czasu dzięki uruchomieniu wielosalowego kina Cinema City, w którym widzowie będą mieli możliwość oglądać filmy w formacie cyfrowej projekcji 4DX – prace przygotowawcze w lokalu już trwają. Mieszcząca się obok przyszłego kina sala zabaw Jupi Park powiększa się o ponad 180 mkw. W nowej części znajdą się atrakcje dla starszych dzieci, nastolatków, a nawet rodziców.

Do komfortu zakupów przyczynił się przyjazny układ komunikacyjny wewnątrz centrum oraz dogodny dojazd poprzez bezkolizyjne zjazdy i obszerny, funkcjonalny i bezpłatny parking na 3,1 tys. pojazdów. W całym centrum jest bezpłatny dostęp do Internetu. Nowością jest wprowadzona przez centrum karta prezentowa do zrealizowania w każdym ze sklepów Atrium Felicity, w którym można płacić kartą.

Galeria z nagrodami

– Atrium Felicity funkcjonuje dopiero rok, cały czas dbamy o to, by zapewniać naszym klientom jak najlepszy wybór sklepów oraz rozrywkę dopasowaną do ich potrzeb. Nie poprzestajemy na tym i kolejne planowane przez nas działania marketingowe i zmiany w centrum – jak choćby planowane w tym roku otwarcie kina – również zmierzają ku realizacji tych celów – mówi Małgorzata Daca-Gardynik z dyrekcji centrum.

Centrum zostało również docenione przez środowisko branżowe zdobywając tytuły: Retail Development of the Year podczas gali CiJ Awards, I miejsce w konkursie „Złota Kielnia” Budowa Roku 2013 w kategorii: budownictwo handlowe i usługowe oraz wyróżnienie w plebiscycie „DOM 2014” o Kryształową Cegłę na najlepszą inwestycję budowlaną po obu stronach wschodniej granicy UE. Głosami Internautów Atrium Felicity zostało także wybrane najpiękniej oświetlonym centrum handlowym w województwie lubelskim w konkursie „Świeć się”. Centrum uzyskało również certyfikację w systemie BREEAM.

Reklama

Galeria Jurajska