email marketing raport ecommerce

Spółka Beemail specjalizująca się w e-mail marketingu dla branży e-commerce, ma nowego udziałowca, KnowledgeHub.

Fundusz inwestycyjny KnowledgeHub nabył udziały w Beemail sp. z o.o., do której należy platforma e-mailingowa stworzona z myślą o branży e-commerce. Docelowo KnowledgeHub posiadać będzie 33% udziałów, a pozostały pakiet pozostanie w rękach obecnych udziałowców.

Mailing zintegrowany z systemem

Twórcami Beemail są Krzysztof Dębowski oraz Grzegorz Chyliński, pełniący również funkcję prezesa zarządu firmy Adrino, wyspecjalizowanej w mobile marketingu. Grzegorz Chyliński był również jednym z twórców komunikatora Gagu-Gadu. Krzysztof Dębowski jest współwłaścicielem i członkiem zarządu firmy Sotrender zajmującej się promocją firm w social media. Krzysztof Dębowski od ponad 10 lat działa też w branży e-mailingowej.

Krzysztof Dębowski jest większościowym udziałowcem Beemail sp. z o.o. od marca 2013 roku, kiedy wykupił 70% udziałów od funduszu Tyler&Cook Capital Fund LLC, dotychczasowego właściciela firmy. Nowym inwestorem w spółce Beemail został KnowledgeHub.

„Beemail jest narzędziem działającym w modelu SAP, skierowanym do dużych firm, które chcą mieć oprogramowanie do mailingu na swoich serwerach. Skupiamy się na klientach posiadających duże, kilkuset tysięczne albo kilkumilionowe bazy adresowe i dla których trzeba przeprowadzić integrację systemową, m.in. z CRM.” – wyjaśnia w rozmowie z Evigo Krzysztof Dębowski, członek zarządu Beemail sp. z o.o.

Dokładna analiza konwersji

„Nasza oferta jest skrojona pod potrzeby sprzedawców internetowych, wyróżnia ją dokładna analiza post-click, czyli sprawdzanie, co dzieje się po odczytaniu przez klienta newslettera, jak i na co klika. Dokładnie badamy konwersję, stawiamy też na retargetowanie i marketing automation. Dzięki temu osiągamy wyższą wartość przychodu z wysyłki maili.” – dodaje.

Platforma Beemail ubiegły rok zakończyła wzrostem przychodów o 225% w stosunku do roku 2013. Pozyskała nowych klientów jak home.pl, Krajowy Rejestr Długów, LeadR oraz kontynuowała współpracę z Media Markt, Hasbro Poland czy Empik.com.

Pozyskane od KnowledgeHub środki zostaną przeznaczone na dalszy rozwój technologiczny platformy, z naciskiem na rozbudowanie funkcjonalności automatyzujących procesy sprzedażowe (sales automation i audience targeting). Część funduszy zagospodarowana zostanie również na powiększenie zespołu i pozyskanie project managera odpowiedzialnego za dalszy rozwój platformy.

KnowledgeHub inwestuje w projekty związane z rynkiem reklamowo-mediowymi. W swoim portfolio skupia spółki i ekspertów rynku specjalizujących się w obszarach: RTB, Big Data, Click Republic, Social Media, Video, Mobile, SEM, SEO, narzędzia analityczne i badawcze, w tym: Adexon, Beemail, Bidlab, CheeseCat, click apps, click community, Data Exchanger, F25, Mint Media, Mobile Rockets, MyLED, Napoleon, Result Media, Uxeria, VideoMill, vmNet. Fundusz prowadzony jest przez Marcina Woźniaka, założyciela i wieloletniego dyrektora zarządzającego ARBOmedia (obecnie Goldbach Audience).