Ekspansja marki Sinsay w Polsce i za granicą

Salon Sinsay w Galerii Rzeszów

Salon Sinsay w Galerii Rzeszów

Rośnie sieć sklepów Sinsay, najnowszego i najszybciej rozwijającego się brandu w portfelu spółki LPP SA.

Obecnie w ramach sieci działa około 130 sklepów. Tylko w marcu 2015 roku spółka oddała do użytku kilka nowych sklepów. W planach są kolejne otwarcia zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych.

Kilka nowych sklepów w marcu ’15

– W marcu br. miały miejsce m.in. otwarcia nowych salonów w Kłodzku, w Szczecinie oraz w Lublinie. Sklepy w Kłodzku i Szczecinie zlokalizowano na powierzchni ok. 300 mkw., natomiast salon w Lublinie ma niemal 500 mkw. powierzchni. W tym roku planujemy otwarcia kilkunastu salonów tej marki w Polsce, oraz kilkunastu na rynkach zagranicznych – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Marta Chlewicka z LPP SA.

Nowo otwarte sklepy działają w lubelskim centrum handlowym Atrium Felicity, kłodzkiej Galerii Twierdza, szczecińskiej Galerii Kaskada, Galerii Sanok, toruńskim Atrium Copernicus oraz w Zagreb West Gate. Z kolei na 21 marca 2015 r. zaplanowano otwarcie nowego sklepu w warszawskim centrum handlowym Arkadia (700 mkw. powierzchni). Będzie to drugi po CH Reduta sklep w stolicy.

Ponad 130 sklepów Sinsay w sieci

Na koniec grudnia 2014 roku sieć Sinsay liczyła 129 sklepów. Łączna powierzchnia sklepów sieci wyniosła 44 tys. mkw. z czego w Polsce łączna pow. handlowa sieci wynosi 33 tys. mkw., w UE 4 tys. mkw., a w Rosji i na Ukrainie 7 tys. mkw.

Spółka LPP zarządza obecnie 5 markami odzieżowymi – flagowym Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay. Łącznie LPP posiada sieć ponad 1,5 tys. salonów.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016