kfc online tinder

Tinder powstał niecałe trzy lata temu w Stanach Zjednoczonych. Twórcami mobilnej aplikacji są Sean Rad, Justin Mateen, Jonathan Badeen, oraz Dinesh Moorjani. W założeniu Tinder miał służyć jako mobilny serwis randkowy. Chyba żaden z jego twórców nie mógł przypuszczać, że może on zostać wykorzystany również jako narzędzie do przyciągania nowych klientów do restauracji. Na taki plan wpadła sieć KFC.

Aplikacja z funkcją geolokalizacji

Działanie Tindera jest proste. Należy ściągnąć i zainstalować aplikację na smartfonie, a następnie zintegrować ją z własnym kontem na Facebooku. Po stworzeniu własnego profilu można już rozpocząć poszukiwania osoby, która nam się podoba lub ma podobne zainteresowania. Aplikacja pozwala na ustawianie przedziału wiekowego kandydatów i zawężanie, dzięki technologii geolokalizacji, poszukiwań nawet do jednego kilometra od miejsca, w którym się w danym momencie znajdujemy. Jeżeli dwie osoby polubią wzajemnie swoje profile, stają się “parą”.

Celem kampanii przeprowadzonej przez Amrest było zachęcenie klientów do skorzystania z promocyjnej oferty na słynny Kubełek KFC. Na potrzeby tej akcji stworzono dwa profile na Tinderze: męski i żeński, tak żeby mogły się one łączyć “w pary” z potencjalnymi klientami obu płci.

Komunikacja polegała na akceptowaniu każdej wyświetlonej osoby i prowadzeniu z nimi chatu na żywo na temat spotkania z Kubełkiem. Podczas jednego dnia akcji do obu profili Kubełka KFC dołączyło około 300 mężczyzn i 300 kobiet. Zaowocowało to w tym samym dniu liczbą około 100 „match’ów” w profilu męskim i 60 „matchów” w profilu żeńskim kubełka. „Match’e” spływały podczas wszystkich kolejnych dni tygodnia, aż do zakończenia akcji. W sumie wygenerowanych zostało ok 100 konwersacji w ciągu jednego dnia dla każdego profilu.

kfc e-commerce
Internetowy serwis KFC

KFC dostępne online

KFC na różne sposoby stara się odpowiedzieć na potrzeby współczesnych, coraz bardziej “mobilnych” konsumentów. Już we wrześniu 2014 roku sieć wprowadziła nowe rozwiązania w systemie składania zamówień. Klienci mogą dzięki temu skorzystać z platformy internetowej i zamówić dania bezpośrednio do domu. Wcześniej wszystkie zamówienia trzeba było składać telefonicznie. Za realizację techniczną tego wdrożenia odpowiedzialna była firma 3E Internet Software House z Warszawy. Sama koncepcja platformy zamówień online opracowana została przez pracowników firmy AmRest.

Strona działa zarówno w języku polskim, jak i angielskim. W celu zamówienia przez internet kubełka z kawałkami kurczaka wystarczy założyć konto na stronie www.kfcdostawa.pl. Dzięki temu składanie kolejnych zamówień będzie łatwiejsze i szybsze – system zapamięta dania z naszej ostatniej transakcji, skracając czas następnych zamówień. Również płatności można dokonać online. Kolejnym krokiem, jaki planuje KFC, będzie stworzenie aplikacji mobilnej.