Pierre Cardin i Olsen wchodzą do Nowego Rynku

Nowy Rynek w Jeleniej Górze

Nowy Rynek w Jeleniej Górze

Olsen otworzy się na powierzchni 100 mkw., sklep Pierre Cardin będzie miał 112 mkw. Będą to jedyne sklepy tych marek w Jeleniej Górze.

– Olsen i Pierre Cardin będą salonami komplementarnymi do już zakontraktowanych w Nowym Rynku, jak Monnari, Pako Lorente. Cechą wspólną wymienionych marek jest wysoka jakość tkanin i dodatków. Klient świadomy, podążający za nowoczesnymi trendami odnajdzie tu niepowtarzalne wzornictwo oraz nienaganne wykonanie – mówi redakcji Retailnet.pl Jarosław Lipiński, TK Development.

W gronie najemców Nowego Rynku znajdują się już m.in.: jedyne w mieście H&M, grupa Inditex z markami Bershka i Stradivarius, marki z grupy LPP: Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay i Home & You, sklep sportowy Sportisimo, Carry, Monnarii, Pako Lorente, CCC, Deichmann, Rossmann, Świat Książki, Matras, Apart, Swiss, Briju, Grycan, Kolporter Bistro, Kebab, Cukiernia Jula. Branża elektroniczna reprezentowana będzie przez salon Media Expert. Operator spożywczy to supermarket Intermarche.

Otwarcie inwestycji zaplanowano na październik 2015 roku. Łączna powierzchnia obiektu wyniesie 56 tys. mkw., z czego 24 tys. mkw. to powierzchnia najmu.

Nowy Rynek powstaje w sercu Jeleniej Góry. Centralna lokalizacja zapewnia doskonały dostęp zarówno od strony ul. Jana Pawła II jak i od ul. Podwale. Jest to projekt wyróżniający się również z uwagi na funkcję dworca autobusowego, pełniącego w Jeleniej Górze rolę istotnego środka komunikacji miejskiej i dalekobieżnej.

Nowy Rynek to inwestycja realizowana wspólnie przez dewelopera TK Development i fundusz inwestycyjny Heitman. Wartość inwestycji to 55 mln euro.

Reklama

Galeria Jurajska