Wnętrze Magnolia Park
Wnętrze Magnolia Park

Kilkaset tysięcy osób odwiedziło w pierwsze cztery dni nową Magnolia Park. Wyniki można porównać do grudniowych weekendów, kiedy klientów ogarnia świąteczna gorączka zakupów.

Magnolia Park zawsze przyciągała bogatą, różnorodną ofertą. Teraz klienci mają jeszcze większy wybór – od 19 marca to ponad 250 działających sklepów, punktów handlowo-usługowych i restauracji. Centrum handlowe rozrosło się o 20 tys. mkw. GLA (powierzchni handlowej) i aktualnie jego powierzchnia wynosi blisko 100 tys. mkw. GLA (powierzchni handlowej).

Wzrost liczby odwiedzających

– W czwartek i piątek odwiedziło nas o 20 proc. osób więcej, niż w te same dni przed tygodniem. Jeszcze więcej Dolnoślązaków odwiedziło Magnolia Park w sobotę i niedzielę – w każdy dzień po 40 tys. osób, co można porównać do weekendów grudniowych. Każde powiększenie naszej oferty spotyka się z pozytywnym odbiorem, a popularność centrum handlowego stale rośnie – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

Przez pierwsze cztery dni Magnolia Park odwiedziło w sumie 130 tys. osób – zarówno mieszkańców Wrocławia, jak i całego regionu. Klientów przyciągnęła poszerzona oferta i sklepy z nowej części, w tym pierwszy na Dolnym Śląsku salon LC Waikiki, Samsung Brand Store czy The North Face, nowe restauracje i specjalne strefy wypoczynku dla całej rodziny.

Pierwsze dni upłynęły pod znakiem rabatów – w prawie 80 sklepach zakupy można było zrobić nawet o 70 proc. taniej.

Magnolia Park po rozbudowie
Magnolia Park po rozbudowie

O Magnolia Park

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Wśród najemców centrum znajduje się ponad sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje kino i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z ponad 3,5 tysiąca miejsc parkingowych.

Wśród polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, C&A, Decathlon, Denon, Ecco, Esprit, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Reserved, Saturn, Tous, W. Kruk, Zara, Decathlon, TK Maxx, kino Helios, hipermarket budowlany Castorama i czynny do północy hipermarket Tesco. Dzięki rozbudowie Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki. Powstają tu kolejne sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. W styczniu otwarto centrum Jatomi Fitness.

Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Mall Management Poland.