Paul Chami, właściciel salonów optycznych Paris Optique
Paul Chami, właściciel salonów optycznych Paris Optique

W marcu 2015 roku sieć Paris Optique uruchomiła dwa nowe sklepy: w centrum handlowym Tarasy Zamkowe w Lublinie oraz w rozbudowanej część Atrium Copernicus w Toruniu. – Kolejne sklepy ruszą jeszcze w kwietniu – mówi redakcji Retailnet.pl Paul Chami, właściciel sieci salonów optycznych Paris Optique.

Sklep w Lublinie zajmuje powierzchnię około 60 mkw., a w Toruniu powierzchnię 45 mkw. i jest pierwszym punktem sieci w tym mieście. Obecnie pod marką Paris Optique działa 26 salonów zlokalizowanych w centrach handlowych.

Nasze plany rozwoju na najbliższe dwa miesiące przewidują otwarcia, a także relokacje istniejących punktów. Kilka dni temu odebraliśmy nowy lokal w CH Port Łódź. Tam nastąpi relokacja naszego sklepu, który zajmie lokal po marce Swarovski. Na początku kwietnia swoją lokalizację zmieni również sklep Paris Optique w centrum outletowym Fashion House Warszawa. Natomiast otwarcie nowego punktu planujemy w Galerii Neptun w Starogardzie Gdańskim – dodał Paul Charni.

Paris Optique działa na polskim rynku od 18 lat. Na początku jako hurtownia i wyłączny dystrybutor niektórych marek w Polsce. Po wejściu Polski do Unii Europejskiej firma rozpoczęła budowę sieci salonów optycznych Paris Optique. Flagowy, a zarazem historyczny sklep Paris Optique znajduje się w Warszawie, przy placu Konstytucji.

Obecnie 80 proc. biznesu to działalność detaliczna związana z salonami optycznymi. W 2013 roku spółka otworzyła sześć salonów: w Poznań City Center, Centrum Riviera w Gdyni oraz w CH Sfera w Bielsku-Białej, Atrium Biała w Białymstoku, Łomiankach i galerii handlowej dworca Centralnego Warszawy. Do prowadzenia sklepu Paris Optique potrzebny jest lokal o powierzchni 50–60 mkw.