Galeria Słoneczna w Radomiu
Galeria Słoneczna w Radomiu

Do grona najemców Galerii Słonecznej w Radomiu dołączyły trzy kolejne marki – Pierre Cardin, Top Secret oraz Simple. Nowe sklepy zajmą łącznie 490 mkw. powierzchni najmu.

Pierre Cardin jako pierwszy otworzył już swój salon o powierzchni 150 mkw. na pierwszym piętrze Słonecznej i tym samym wzbogacił sektor mody damskiej i męskiej w Słonecznej. Na pierwszym piętrze swój sklep (250 mkw.) otworzy także marka Top Secret posiadająca w swojej ofercie modny asortyment dla kobiet i mężczyzn, zaś high-endowy salon Simple (90 mkw.) znajdzie się na parterze obiektu.

Konsekwentnie realizowana strategia

– Wprowadzenie Simple do Galerii Słonecznej jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii przyjętej na 2015 rok. Analizując wyniki high-endowych marek w Słonecznej oraz zapotrzebowanie odwiedzających widzimy miejsce na nowe salony premium, które wzbogacą ekskluzywną ofertę w sektorze modowym. Ponadto wkrótce w Słonecznej otworzy się nowa marka, która dopiero zadebiutuje na rynku polskim – mówi Tomasz Michalczyk, dyrektor ds. najmu w AIG/Lincoln Polska.

Galeria Słoneczna jest już prawie w pełni wynajęta. W ostatnim czasie AIG/Lincoln Polska podpisała umowy m.in. z Molton, Tous, Venezia, Carry, Rossman, Ziaja, Pretty Girl, Aquael Zoo, Toy Planet czy Badurą.

– Obserwujemy bardzo duże zainteresowanie Galerią Słoneczną. Lokalizacja w ścisłym centrum miasta, brak podobnego obiektu handlowego w promieniu 100 km oraz rosnące z roku na rok obroty najemców wraz ze średnim koszykiem i wysoką siłą nabywczą Radomia sprawiają, że nowe marki uważniej przyglądają się naszej galerii, co nas bardzo cieszy – dodaje Michalczyk.

Siła nabywcza miasta

Radom według danych GfK Polonia znajduje się na pierwszym miejscu wśród miast 200-400 tys. mieszkańców jeśli chodzi o siłę nabywczą w przeliczeniu na 1mkw. GLA. Słoneczną średnio odwiedza ok. 630 tys. klientów miesięcznie z Radomia i okolic, a w 2014 roku zakupy zrobiło 7,5 miliona osób. Zmotoryzowani klienci mają zapewnione 1200 miejsc parkingowych.

Słoneczna ponadto oprócz licznych sklepów, restauracji i kawiarni posiada także sześcioekranowe Multikino z repertuarem najnowszych filmów, a studenci radomskiej Politechniki mogą wystawiać swoje prace w Galerii Sztuki znajdującej się na pierwszym piętrze. Znajdujący się zaś w bezpośrednim sąsiedztwie Słonecznej Aquapark oferuje dla rodzin dwa baseny oraz klub fitness z kompleksem saun. W okresie przerwy zimowej oraz letniej organizowane są dla dzieci specjalne zajęcia oraz kolonie, dzięki czemu korzysta również Galeria Słoneczna.

Oferta Galerii Słonecznej

Galeria położona jest w centrum Radomia i jest częścią unikalnego 10-hektarowego kompleksu rozrywkowo-mieszkalno-handlowego, w skład którego wchodzi Radom Office Park, Aquapark (klub fitness Life, SaunaKlub), osiedle mieszkaniowe, sezonowe lodowisko oraz park z placami zabaw dla dzieci, amfiteatrem mieszczącym 400 widzów i licznymi ścieżkami rowerowymi. W radomskim centrum handlowym o pow. 42 tys. mkw. GLA mieszczą się takie marki jak Multikino, H&M, C&A, Zara, TK Maxx, Home&You, KappAhl, New Yorker, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, Intersport, MarcPol, RTV Euro AGD, Matras, Deichmann, CCC, Sephora, Douglas, Apart, Pizza Hut, Burger King i KFC.

Komercjalizację Galerii Słonecznej wspierają Colliers oraz CBRE.