Kolekcja Top Secret
Kolekcja Top Secret

Marka Top Secret realizuje plan ekspansji sieci sklepów outletowych w których są sprzedawane kolekcje marek modowych z minionych sezonów po obniżonych cenach.

W planach na 2015 rok jest uruchomienie kilkunastu sklepów outletowych, tak aby sieć liczyła 30 – 35 placówek o łącznej powierzchni około 3 tys. mkw.

– Forma sprzedaży outletowej jest wciąż bardzo popularna w Polsce, a klienci chętnie dokonują zakupów markowych produktów w okazyjnej cenie. W tym roku również planowane jest także uruchomienie punktów tzw. sezonowych w miejscowościach wypoczynkowych – komentuje idee outletów zarząd spółki Redan SA.

Idea rozwoju franczyzowej sieci outletowej powstała na początku 2014 roku. Projekt wszedł w fazę realizacji już w maju kiedy otwarto pierwszy sklep w tej formule. Na koniec 2014 roku sektor modowy Redan, spółki będącej właścicielem sieci Top Secret, liczył już 17 outletów o średniej powierzchni około 90 mkw.

Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TXM textilmarket. W Polsce Grupa Kapitałowa zatrudnia dwa tysiące osób. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 600 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono i multibrandowe salony oraz dyskontowe sklepy TXM textilmarket.