Sieć Media Expert szuka nowych lokalizacji

Otwarcie salonu Media Expert

Tylko w marcu 2015 roku marka uruchomiła sprzedaż w ośmiu nowych sklepach, w których przeprowadzono gruntowny remont.

Media Expert coraz uważniej przygląda się większym aglomeracjom i poszukuje prestiżowych lokalizacji dla swoich elektromarketów. Przejmuje również lokale od sieci, które zmniejszają swoją powierzchnię sprzedażową.

Łącznie, od początku roku 2015, Media Expert powiększył sieć sklepów o 28 nowych placówek.

Elektromarkety w nowych miastach

– Konsekwentnie realizujemy naszą strategię rozwoju i chcemy podtrzymać dynamikę przyrostu sieci, którą zapoczątkowaliśmy w zeszłym roku. Dziś jesteśmy obecni w 286 miastach. Żadna z konkurencyjnych sieci, które funkcjonują w Polsce, nie może się pochwalić taką skalą działalności w naszej branży. Jesteśmy liderem i wciąż nabieramy rozpędu – mówi dla Retailnet Michał Mystkowski, reprezentujący Media Expert.

W roku 2014 sieć Media Expert zainaugurowała sprzedaż w ponad 80 nowych lokalizacjach. W 2015 roku wynik ten ma być powtórzony.

– Plany są ambitne, ale wszystkie decyzje odnośnie nowych otwarć są zawsze poprzedzone skrupulatną analizą. Dział nieruchomości eksploruje rynek w poszukiwaniu atrakcyjnych lokalizacji, które następnie poddajemy wnikliwym badaniom, również pod kątem potencjału sprzedaży – dodaje Mystkowski.

Ekspansja także w dużych miastach

Sieć Media Expert, dotąd aktywna w miastach do 200 tys. mieszkańców, coraz odważniej buduje swoją pozycję w dużych aglomeracjach. Obecność w poznańskiej Galerii Malta, czy lubelskich Tarasach Zamkowych jest tego przykładem. Wkrótce Media Expert zaprosi klientów do swoich elektromarketów w podobnych, nowoczesnych lokalizacjach w całej Polsce – Galerii Sanowa w Przemyślu, Galerii Neptun w Starogardzie Gdańskim, czy łódzkiej Sukcesji.

Media Expert jest aktywne także w podnajmowaniu lokali od sieci handlowych, które zmniejszają lub optymalizują swoje powierzchnie sprzedażowe.

– Potwierdzam, że przyglądamy się takim rozwiązaniom, ale ostateczna decyzja oczywiście zależy od tego, czy dana lokalizacja spełnia nasze kryteria. Jednak współpraca z częstochowskim Decathlon’em, oparta na modelu podnajmowania powierzchni jest satysfakcjonująca na tyle, że podobny zabieg przeprowadzimy wkrótce w poznańskim Swadzimiu – mówi Mystkowski.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016