Atrium Targówek
Atrium Targówek

Nowy powiększony salon Diverse zlokalizowany będzie tuż obok Cukierni Sowa i sklepu Buty Bartek, a jego otwarcie nastąpi w najbliższy weekend, 28 marca 2015 roku. Lokal marki zajmie teraz ponad 290 mkw. powierzchni centrum.

Pełna oferta produktów

– Diverse to firma odzieżowa dla osób ceniących komfort i unikalny styl. Powiększenie salonu w Atrium Targówek pozwoli na zaprezentowanie klientom pełnej palety produktów oraz bogatej serii akcesoriów – mówi Katarzyna Haska, Członek Zarządu firmy Etos właściciela marki Diverse.

Marka Diverse oferuje odzież w stylu miejskim i sportowym zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Posiada lokalizacje w centrach handlowych o różnych formatach na terenie całej Polski. Marka powstała w 1993 roku. Diverse jako koncept funkcjonuje w ponad 200 punktach detalicznych zlokalizowanych na terenie Polski. Bogata oferta obejmuje produkty marki Diverse, CLTN oraz Iridium. Każda z marek dedykowana jest odrębnym i zróżnicowanym wymaganiom klientów.

Centrum handlowe

Atrium Targówek jest największym obiektem rozrywkowo-handlowym prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje ponad 52 tys. mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości.

Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Aldo, Apart, Reserved, Barakuda, Calzedonia, Duka, Empik, Ecco, Monnari, Promod, Ryłko, Stradivarius, Triumph, Tatuum, Cropp, Douglas, Gino Rossi, Hebe, Home&You, Mohito, Carry, Sephora, Ochnik, Okaidi, CCC, Centro, Paris Optique, Rossmann, Camaieu, Marks&Spencer, Próchnik, Vistula, YES. Dla klientów Atrium Targówek przeznaczono blisko 1,8 tys. miejsc parkingowych.