Rośnie sieć sklepów marki Casu

Salon Casu

Salon Casu

Casu, sieć salonów multibrandowych oferujących obuwie, torebki, biżuterię, galanterię skórzaną oraz dodatki europejskich marek, powiększy się o kilka nowych lokalizacji.

W ostatnim czasie sieć wzbogaciła się o nowy salon w Centrum Handlowym Atrium Koszalin. Nowo otwarty lokal ma 140 mkw. powierzchni i działa od marca 2015 roku. Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, Casu będzie rozwijana głównie w dużych miastach w Polsce.

– Casu otwiera swoje sklepy zarówno w galeriach handlowych (Koszalin – Atrium, Lubin – Cuprum Arena, Opole – CH Karolinka), przy deptakach (Wschowa – ul. Niepodległości, Leszno – rynek, Rawicz – rynek), jak i w parkach handlowych (Kaufland – Poznań, Stargard Szczeciński, Wrocław, Bielsko Biała). Powierzchnie naszych sklepów, w zależności od lokalizacji, mieszczą się w przedziale 130-350 mkw. – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Natalia Czerwińska, przedstawicielka firmy Ilscy sp. j.

– Gdybyśmy mieli określić kierunki rozwoju marki to bierzemy pod uwagę miasta duże (jak Warszawa), jak również nieco mniejsze (Bydgoszcz), położone przede wszystkim w centrach handlowych – dodaje Natalia Czerwińska.

Salon Casu

Salon Casu

Poza sprzedażą w salonach stacjonarnych (obecnie około 20 sklepów) spółka prowadzi także sklep internetowy casu.pl

– Sklep internetowy Casu funkcjonuje od ponad roku i z dnia na dzień zyskuje coraz większe zainteresowanie klientów. W dalszych planach mamy współpracę z zagranicznymi partnerami, jednak na razie skupiamy się raczej na budowaniu marki wśród rodzimych odbiorców – podsumowuje przedstawicielka sieci.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska