Salon no-47
Salon no-47

Duńska firma Reteam Group w marcu 2015 roku wprowadziła na polski rynek 10 skandynawskich brandów. Pierwsze nowo otwarte sklepy są w fazie testów.

Nowe sklepy debiutujące w Polsce działają w lubelskim centrum handlowym Tarasy Zamkowe. W większości są to salony multibrandowe pod szyldami: Holly’s Wardrobe, Rosemunde, Miss&I, Soho Dots, Some Edge, Van Penn, Woody Moose, Sneaky Sally, Kids By Mytifull oraz No 47.

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, Reteam Group w ramach projektu Mytifull Stores, wdraża program promocyjny skandynawskich brandów w Polsce, która w opinii przedstawicieli firmy, ma spory potencjał rozwoju dla tych sieci.

Skandynawskie marki w Polsce

– Na lokalizację pierwszych testowych sklepów w Polsce wybraliśmy nowe centrum handlowe Tarasy Zamkowe. Obiekt jest nam bliski m.in. przez zastosowanie ekologicznych rozwiązań do których Skandynawowie przywiązują dużą wagę. Projekt zakłada także przetestowanie oferty najpierw na mniejszym rynku jakim jest Lublin. Chcemy sprawdzić jak klienci odbiorą nowe marki i wtedy podejmiemy decyzję o ekspansji także w innych miastach – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Marek Cichocki, CEO Reteam Poland.

Przedstawiciele Reteam Group zakładają, że weryfikacja rentowności nowych sklepów może potrwać około roku.

– Wtedy będzie można multiplikować zastosowane rozwiązania także na innych rynkach. Myślę, że te sieci zostaną dobrze przyjęte przez polskich klientów i będziemy mogli szerszej myśleć o ekspansji – dodaje Marek Cichocki.

Reteam Group z duńskim kapitałem

Reteam Group to duńska firma doradczo-badawcza działająca na rynku centrów handlowych od kilkunastu lat. Celem działań Grupy jest poza wprowadzaniem i promowaniem skandynawskich sieci handlowych na nowych rynkach także marekokreślenie potencjału danej lokalizacji, optymalizacja nieruchomości i kreowanie długoterminowych przewag konkurencyjnych dla centrów handlowych i najemców.