Butik Jacadi
Butik Jacadi, Przemysław Kuciński

Jacadi, luksusowa marka oferująca odzież, obuwie i akcesoria dla dzieci, debiutuje w Warszawie. Nowy salon marki ruszył z końcem marca 2015 roku w Domu Mody Klif.

Marka Jacadi zadebiutowała na polskim rynku w listopadzie 2012 roku otwierając pierwszy salon sprzedaży w krakowskiej Galerii Kazimierz. Obecnie, jak dowiedziała się redakcja Retailnet, salon z Krakowa został przeniesiony do warszawskiego centrum handlowego Dom Mody Klif. Nowo otwarty sklep ma ok. 100 mkw. powierzchni.

Zmiana planu ekspansji

W planach spółki Jacadi-Polska s.c. początkowo było otwarcie kolejnych sklepów m.in. w Gdańsku/Sopocie (w 2015 roku) oraz w Poznaniu. Spółka zmieniła jednak plany i obecnie nie poszukuje nowych lokalizacji.

– Nie chcemy podawać terminów dotyczących nowych otwarć. Obecnie nie poszukujemy żadnych lokalizacji – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Marta Cisowska, współwłaścicielka Jacadi-Polska s.c.

O Jacadi i ID Group

Marka Jacadi powstała w 1976 roku. Pierwszy sklep sieci otwarto w Lozannie w Szwajcarii. Marka od 2005 roku należy do grupy ID Group, która obecnie jest właścicielem jeszcze 6 innych marek (Okaïdi, Obaïbi, OB’Mum, Oxybul Learn & Play, Véronique Delachaux i ïdkids). Jacadi ubiera dzieci w wieku od lat 0 do 12, na wszystkich etapach ich życia. Przywiązuje szczególną wagę do detali, haftu i delikatności materiałów. Poza odzieżą i obuwiem Jacadi proponuje również meble i dekorację pokoi dziecięcych, od zabawek przez akcesoria do sypialni, kąpieli, podróży po meble. Koncept wystroju sklepu zwany Capucines nawiązuje do wystroju butiku w Milano. Architektem Jacadi jest Helene Bosse.

Obecnie na świecie Jacadi ma ponad 270 sklepów stacjonarnych. Salony sieci działają w 35 krajach na świecie.

Grupa IDG jest obecna w 70 krajach i posiada ponad 1,1 tys. sklepów generujących roczne obroty w wysokości 770 mln euro.