Flagowy salon Guess
Flagowy salon Guess

Flagowy salon Guess w nowej aranżacji ruszył ponownie w połowie marca br. w warszawskim Domu Mody Klif. To piąta lokalizacja marki w nowym koncepcie wizualnym w Europie. Pozostałe salony znajdują się w Wenecji, Rzymie, Wiedniu i Pradze.

Salon w nowej odsłonie

W salonie Guess w najnowszym koncepcie dominuje biel z elementami naturalnych materiałów (skóry, drewna, betonu). Duży nacisk na oświetlenie widoczny w każdym elemencie wystroju sklepu eksponuje świetnie ofertę produktów.

– Pierwsze wrażenia od klientów są bardzo pozytywne. Salon zyskał sporo powierzchni sprzedażowej poprzez zmieniony układ oraz rozmieszczenie mebli – mówi portalowi Retailnet.pl Waldemar Madajczyk, General Manager Central Eastern Europe Guess Poland.

Flagowy salon Guess

Firma Guess Poland zapowiada kolejne otwarcia w tym koncepcie w wybranych lokalizacjach.

Guess w Polsce

Firma Guess Inc. posiada obecnie okolo 1500 salonów marki, które mieszczą się w 90 krajach. Artykuły z logo marki można kupić za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego o zasięgu globalnym. Za rozwój salonów w Polsce odpowiada firma Guess Poland sp. z o.o.

Spółka zakończy 2014 rok z łączną liczbą 21 sklepów w Polsce – w tym będzie posiadał 13 salonów własnych, 4 sklepy licencyjne i 4 lokalizacje outletowe. Tym samym klienci będą mogli zakupić produkty Guess w 7 salonach w Warszawie, 4 – w Trójmieście, 3 – we Wrocławiu, 2 – w Łodzi, 2 – w Poznaniu oraz po jednym na Śląsku, w Kielcach i w Rzeszowie. Firma otwiera sklepy w dwóch formatach Guess Jeans i z najbardziej ekskluzywną linią Marciano Guess.

Flagowy salon Guess

Guess posiada najwięcej salonów w stolicy. Sklepy spółki znajdują się w CH Arkadia, Galerii Mokotów, CH Złote Tarasy i Domu Mody Klif w Warszawie. Ponadto w tym samym obiekcie znajduje się sklep Marciano Guess. Dwa sklepy outletowe mieszczą się w Annopolu i Piasecznie.