Salon Minty dot
Salon Minty dot

Z końcem marca 2015 roku ruszył pierwszy na Śląsku butik polskiej marki biżuteryjnej Minty dot. Butik otwarto w jednym z katowickich centrów handlowych. W planach sieci jest dalsza ekspansja.

Drugi flagowy salon

Nowo otwarty salon ma powierzchnię 37,15 mkw. i jest drugim firmowym salonem sieci w Polsce. Flagowy salon biżuteryjny sieci działa już przy ul. Brackiej w Warszawie. Ponadto firma prowadzi także trzy sklepy partnerskie w których sprzedawane są kolekcje biżuterii – w warszawskiej Galerii Mokotów, Centrum Handlowym Arkadia oraz w Krakowie przy ul. Grodzkiej. Marka ma także sklep internetowy mintydot.pl.

Jak zapowiadają przedstawiciele sieci, w planach jest dalsza ekspansja w centrach handlowych.

Ekspansja w największych miastach w Polsce

– Marka Minty dot będzie rozwijana w największych miastach w Polsce. Interesują nas lokale tylko w centrach handlowych. Średnia powierzchnia sklepów jakich poszukujemy to około 50 mkw. – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Monika Kostera z Q Diamonds sp. z o.o., firmy, która jest właścicielem sieci Minty dot.

Minty dot to polski brand jubilerski stworzony przez Annę Brzozowską. Marka jest rozwijana przez spółkę Q Diamonds sp. z o.o. Obecnie oferuje 11 linii biżuterii. W ofercie Minty dot znajduje się zarówno srebrna, jak i złota biżuteria z kamieniami szlachetnymi.