Dwa projekty CH Forum w finale międzynarodowego konkursu

CH Forum w Gliwicach

CH Forum w Gliwicach

Gliwickie Centrum Handlowe Forum otrzymało dwie nominacje do finału prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards. Jego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers).

Jury konkursu wyłania najlepsze i najskuteczniejsze programy marketingowe zrealizowane w centrach handlowych z regionu Europy i Afryki.

CH Forum nominowano za:

– Całoroczną współpracę z osobami niepełnosprawnymi z Zespołu Szkół im. J. Korczaka w Gliwicach; w ramach współpracy podopieczni praktykują w CH Foru , prezentują programy i wystawy artystyczne, ponadto centrum dedykuje im akcje i kwesty o charakterze charytatywnym; nominacja przypadła w kategorii Społeczna Odpowiedzialność Biznesu;

– Unikalny konkurs Flash Fashion, w którym zadaniem uczestników było opracowanie własnej stylizacji z nowych kolekcji dostępnych w sklepach centrum; rekrutacja prowadzona była przez Facebookowy profil centrum (kategoria Wspieranie Frekwencji w Centrum).

– Nominowanie Forum zarówno w kategorii społecznej, jak również typowo komercyjnej, dowodzi, że nasze podejście do marketingu i wizerunku jest zbilansowane. Dbamy o atrakcyjny przekaz oferty, ale też respektujemy potrzeby lokalnej społeczności. Nominację do finału odbieramy jako wyraz uznania dla profesjonalizmu naszego zespołu i wysokiego poziomu organizowanych przez niego projektów – komentuje Grzegorz Filipczyk, dyrektor zarządzający CH Forum, z ramienia JLL.
Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbędzie się 2 czerwca 2015 roku w Kopenhadze, przy okazji Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.

CH Forum sześciokrotnie nagrodzone

W poprzednich edycjach konkursu CH Forum było sześciokrotnie nagradzane tytułem Silver Solal Marketing Award. Przy nominowanych projektach CH Forum współpracowało z Firmą Reklamową Kuc oraz jej „siostrzaną” agencją Plus Communication.

Centrum handlowo-rozrywkowe Forum położone w ścisłym centrum Gliwic. 43 tys. mkw. pow. handlowej i 140 najemców czyni z niego jedno z największych na Górnym Śląsku i w Zagłębiu. 70 proc. najemców obiektu to marki modowe i z sektora „zdrowie i uroda”, w tym takie firmy jak: Zara, Bershka, Centro, Cubus, Douglas, H&M, KappAhl, Pull&Bear, Reserved, Rossmann, Sephora, Stradivarius, SuperPharm. Inne branże także reprezentowane są przez wiodące marki: Home&You, RTV Euro AGD,. Część rozrywkowa Forum to m.in. 13-ekranowe kino Cinema City oraz klub sieci Jatomi Fitness.

Właścicielem obiektu jest Deka Immobilien GmbH. Zarządcą centrum i wynajmującym jest międzynarodowa firma doradcza JLL.

Reklama

Galeria Jurajska