LPP: wyższe przychody i powierzchnia handlowa

Sklep Reserved

Zarząd spółki LPP SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową LPP w marcu 2015 roku wyniosły około 377 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2014 roku o około 6 proc.

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 57 proc. i była o ok. 6 p.p. niższa od marży zrealizowanej w marcu roku poprzedniego.

Wyższa wartość przychodów

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – marzec 2015 roku wyniosła 1.003 mln zł. Przychody te były wyższe o 6 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Powierzchnia handlowa sklepów na koniec marca wyniosła ok. 747 tys. mkw. i była większa o 23 proc. od powierzchni handlowej na koniec marca ubiegłego roku.

Przypomnijmy, w lutym 2015 roku Grupa LPP osiągnęła przychody ze sprzedaży w kwocie około 285 mln zł, które były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2014 roku o około 7 proc.

Ponad 1,5 tys. salonów w sieci

Obecnie sieć detaliczna LPP liczy ponad 1,5 tys. salonów, a wzrost powierzchni sprzedaży w całym 2015 r. prognozowany jest na około 21 proc. Od 13 lat salony LPP obecne są w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, a w 2014 roku marką Reserved spółka zadebiutowała na rynku niemieckim oraz w Chorwacji. W lutym 2015 r. LPP uruchomiło swój pierwszy pozaeuropejski salon Reserved w Egipcie.

LPP SA jest właścicielem 5 marek odzieżowych – Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay.
Firma jest notowana na warszawskiej GPW od 2001 roku. Bieżąca wycena rynkowa LPP wynosi ok. 4 mld euro.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska