Nowy Rynek zyskuje markę Levi’s

Wizualizacja CH Nowy Rynek

Wizualizacja CH Nowy Rynek

Marka Levi’s dołącza do grona najemców centrum handlowego Nowego Rynku w Jeleniej Górze. Sieć na potrzeby sklepu zajmie lokal o powierzchni 135 mkw.

Lista najemców Nowego Rynku rośnie. Ostatnio podpisane umowy najmu dotyczą marek Olsen i Pierre Cardin, które zaoferują selektywną ofertę modową w Nowym Rynku. Będą to jedyne sklepy tych marek w Jeleniej Górze i stworzą ofertę komplementarną do uprzednio zakontraktowanych salonów: Pako Lorente czy Monnari.

– Spośród jedynych sklepów w mieście, a obecnych w naszej galerii warto wymienić również marki: H&M, Bershka, Stradivarius, Briju, Home&You. Przypomnę w tym miejscu, że multibrand sportowy Sportisimo zadebiutuje na rynku w Polsce otwierając swój sklep i centrum szkoleniowe właśnie w Nowym Rynku – mówi Jarosław Lipiński, Dyrektor Działu Najmu i Rozwoju, TK Development

Oprócz wyżej wymienionych na liście najemców Nowego Rynku znajdują się: Carry, CCC, Deichmann, Rossmann, Świat Książki, Matras, Apart, Swiss, Grycan, Kolporter Bistro, Kebab, Cukiernia Jula. Branża elektroniczna reprezentowana będzie przez salon Media Expert. Operator spożywczy to supermarket Intermarche, który aneksował umowę najmu o dodatkową powierzchnię handlową.

Otwarcie inwestycji zaplanowano na październik 2015 roku. Łączna powierzchnia obiektu wyniesie 56 tys. mkw., z czego 24 tys. Mkw. to powierzchnia najmu.

Nowy Rynek powstaje w sercu Jeleniej Góry. Centralna lokalizacja zapewnia doskonały dostęp zarówno od strony ul. Jana Pawła II jak i od ul. Podwale. Jest to projekt wyróżniający się również z uwagi na funkcję dworca autobusowego, pełniącego w Jeleniej Górze rolę istotnego środka komunikacji miejskiej i dalekobieżnej.

Reklama

Galeria Jurajska