Carrefour
Carrefour

Carrefour prowadzi modernizację, rozbudowę i rekomercjalizację Galerii Morena w Gdańsku. Na przestrzeni najbliższych tygodni ruszy kolejny etap prac związany z przebudową i remodelingiem hipermarketu Carrefour.

Remodeling hipermarketu

W ciągu trzech miesięcy sklep zostanie gruntownie przebudowany i zmodernizowany według innowacyjnej koncepcji światów produktów. Oprócz nowoczesnej i estetycznej organizacji działów, nowy hipermarket Carrefour zaoferuje również znacznie bogatszą i bardziej różnorodną ofertę produktów oraz szereg innowacyjnych rozwiązań handlowych.

– Galeria Morena to jedna z największych inwestycji spółki na polskim rynku. Po zakończeniu przebudowy zaoferuje ona mieszkańcom miasta ponad 33 tys. metrów kwadratowych powierzchni wynajmu, w tym nowe funkcje handlowe i rozrywkowe oraz całkowicie zmodernizowany hipermarket Carrefour. Zakończyliśmy również budowę retail parku, w którym klienci mogą już zrobić swoje przedświąteczne zakupy. Wielkie otwarcie Galerii Morena zostało zaplanowane na drugi kwartał 2016 roku – – mówi Ronan Martin, wiceprezes zarządu Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

Energooszczędne rozwiązania

Zmodernizowany hipermarket Carrefour będzie nie tylko przestronny i nowoczesny, ale także przyjazny środowisku. Spółka planuje wymianę całego oświetlenia na energooszczędne oświetlenie LED, instalację nowego systemu chłodnictwa pozwalającego odzyskiwać energię cieplną oraz montaż tzw. systemu free coolingu, który pozwala na wykorzystanie temperatury wnętrza ziemi do chłodzenia lub ogrzewania sklepu.

W okresie przebudowy hipermarket Carrefour pozostanie otwarty dla klientów. Aby główne prace modernizacyjne, były jak najmniej uciążliwe dla klientów, zostały zaplanowane w godzinach po zamknięciu sklepu.

Grupa Carrefour

Grupa Carrefour obecna w 34 krajach jest jednym z największym detalistów na świecie oraz liderem wielkiej dystrybucji w Europie. W ponad 10 tys. sklepach zatrudnia 365 tys. pracowników. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro. Grupa Carrefour oferująca różnorodność formatów handlowych, kanałów dystrybucji oraz działająca na wielu rynkach jest partnerem w codziennym życiu 10 milionów klientów, którzy każdego dnia odwiedzają sklepy Carrefour na całym świecie, mając dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w najlepszej cenie.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw. Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi.