Rosną przychody sieci Bytom

Kolekcja Bytom

Kolekcja Bytom

Spółka Bytom SA w marcu 2015 roku osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży (detaliczna i hurtowa) w kwocie 9,1 mln zł, co oznacza wzrost 23,6% w porównaniu do analogicznego okresu roku 2014. Wówczas firma wypracowała łączne przychody ze sprzedaży na poziomie 7,36 mln zł.

Wyniki finansowe

Przychody ze sprzedaży sieci detalicznej Bytom SA w marcu 2015 roku wyniosły 8,5 mln zł, a rok wcześniej 5,98 mln zł. Oznacza wzrost o 42,1% w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego.

Natomiast w okresie od stycznia do marca 2015 roku spółka Bytom zanotowała łączną sprzedaż w kwocie 25,54 mln zł, czyli wzrosła o 27,5% w porównaniu do zeszłego roku. Sama sprzedaż detaliczna w tym okresie osiągnęła poziom 23,58 mln zł, a to wzrost o 34,9%.

Sieć sklepów

Obecnie w ramach sieci Bytom działa ponad 81 sklepów na terenie kraju. W 2015 roku spółka planuje uruchomienie sześciu nowych sklepów marki Bytom. Inwestycje te będą finansowe częściowo z leasingu a częściowo ze środków własnych spółki.

W 2014 roku otwarto dziewięć nowych punktów sprzedaży o łącznej powierzchni ponad 1135 mkw. Sklepy zlokalizowano: CH Atrium Felicity (Lublin), Galeria Amber (Kalisz), Galeria Łódzka, Alfa Białystok, CH Sfera (Bielsko-Biała), Galeria Warmińska (Olsztyn), CH Wola Park (Warszawa), Atrium Copernicus (Toruń) i Sosnowiec Plaza. Sklepy zostały zaprojektowane w nowej aranżacji, mającej na celu zaprezentowanie zmian, jakie zaszły w oferowanych produktach. Spółka otwiera sklepy o średniej powierzchni 130 mkw.

Firma Bytom rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku. Od 1995 roku spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Bytom w oparciu o wieloletnie doświadczenie połączone z nowoczesną technologią, specjalizuje się w tworzeniu i dystrybucji kolekcji formalnej i casualowej mody męskiej.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska