Spylight aplikacja iOS mcommerce

Aplikacja mobilna Spylight na system operacyjny iOS pozwala użytkownikom odnaleźć w sklepach dokładnie te ubrania, które zobaczyli w serialach telewizyjnych. Jej twórcy współpracują ze studiami filmowymi w celu opisania odzieży aktorów, grających w znanych produkcjach Hollywood.

Aplikacja Spylight ma za zadanie identyfikować odzież, którą noszą aktorzy seriali telewizyjnych i filmów pełnometrażowych. Dzięki synchronizacji dźwięku z serialu z aplikacją, Spylight wyświetla dostępne ubrania aktorów i pokazuje, w których sklepach można je zakupić. Przekazuje klientom informacje o cenie, marce i rodzaju produktów. Bazy danych z produktami z setek seriali i filmów można również przeszukiwać ręcznie. Kryterium wyszukiwania może być tytuł produkcji, imię bohatera lub nazwa odcinka.

Kupuj ubrania w dniu premiery serialu

Ubrania będą widoczne w aplikacji Spylight od momentu pierwszego wyświetlenia danego serialu w telewizji. Na przykład, jeśli nowy oddcinek serialu American Horror Story będzie mieć premierę telewizyjną o godzinie 20.00 we wtorek, informacje o sklepach z odzieżą aktorów zostaną opublikowane w aplikacji o godzinie 20.00.

Jeżeli dany towar zostanie wyprzedany, aplikacja zasugeruje konsumentom podobne projekty ubrań innych marek. Dostarczy im również danych na temat zamienników odzieży luksusowej w bardziej przystępnych cenach.

Hollywood i Spylight łączą siły

Partnerem biznesowym aplikacji mobilnej Spylight jest 20th Century Fox oraz inne duże studia filmowe. Siedziba firmy znajduje się w Los Angeles. 80% teamu Spylight to kobiety. Aly Moore, COO w Spylight powiedziała serwisowi Nextshark.com, że inspiracją dla aplikacji był projekt Lean In, prowadzony przez Sheryl Sandberg.

„Nawiązaliśmy współpracę z największymi hollywoodzkimi studiami filmowymi. Nasz CEO, Casper Daugaard, prowadził z nimi rozmowy w ubiegłym roku. Przedstawił im pomysł na technologię, którą chcemy wdrożyć. Myślę, że studia filmowe zauważyły, że dostarczamy konsumentom nie tylko nową formę rozrywki, ale również szansę dla Hollywood na monetyzację promowanych przez Spylight ubrań aktorów” – relacjonowała dla Nextshark.com Moore.

„Spylight Labs mają w planach realizację kolejnych projektów. Branża modowa to dopiero początek. Wkrótce w Spylight pojawią się też akcesoria, więc oprócz ślicznej sukienki aktorki będzie można kupić także krzesło, na którym siedzi. Nie będziemy ograniczać się wyłącznie do TV i filmów – niedługo dołączą do nich także teledyski” – podsumowała Moore.