Intersport
Intersport

Według wstępnych szacunków firma Intersport Polska SA osiągnęła w I kwartale 2015 roku łączną wartość przychodów netto ze sprzedaży w wysokości ponad 56 mln zł, czyli o 6,3% mniej w stosunku do I kwartału 2014 roku (było: 59,77 mln zł).

W I kwartale 2015 roku spółka wypracowała zysk brutto w wysokości ponad 1 mln zł, czyli o 108,1% wyższy w stosunku do I kwartału 2014 roku (było: 519 tys. zł).

Narastająco, od stycznia do marca 2015 roku, EBITDA wyniosła 2,97 mln zł, czyli o 12,5 % więcej, w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 2,64 mln zł).

Dużo lepszy wynik finansowy wypracowany po I kwartale 2015 roku osiągnięto dzięki znaczącej poprawie marży ze sprzedaży oraz obniżeniu kosztów prowadzenia działalności. Jednocześnie spółka na koniec I kwartału br. zmniejszyła rok do roku zapas magazynowy asortymentu zimowego.

Szczegółowy raport finansowy za I kwartał 2015 roku zostanie opublikowany w dniu 12 maja 2015 roku.

Sieć Intersport Polska posiada obecnie 35 salonów sportowych zlokalizowanych w centrach handlowych, w 23 największych miastach Polski. Salony znajdują się m.in. w Silesia City Center (Katowice), Magnolia Park (Wrocław), CH Riviera (Gdynia), Galeria Jurajska (Częstochowa), Galeria Słoneczna (Radom), Galeria Bronowice (Kraków), Galeria Amber (Kalisz), Atrium Felicity (Lublin), Galeria Warmińska (Olsztyn), Manufaktura (Łódź), Złote Tarasy (Warszawa).

W 2014 roku Intersport powiększył się o kilka lokalizacji, w Lublinie (pow. 883 mkw.) w Atrium Felicity, Kaliszu (pow. 501 mkw.) w Galerii Amber i Olsztynie (pow. 634 mkw.) w Galerii Warmińskiej