Sprzedaż w sklepach Coccodrillo wzrosła o 22 proc.

Coccodrillo

Coccodrillo

Wartość sprzedaży towarów w polskich sklepach Coccodrillo wzrosła w I kwartale 2015 roku o ponad jedną piątą. Przychody odzieżowej spółki CDRL ze sprzedaży w sieci detalicznej w kraju wyniosły w trzech pierwszych miesiącach roku 25,58 mln zł i były o 22 proc. wyższe niż przed rokiem.

Wyniki finansowe

W samym marcu polskie sklepy pod szyldem Coccodrillo zarobiły 9,85 mln zł – czyli o 17 proc. więcej niż rok wcześniej.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, jakie osiągają nasze sklepy. Dzięki świetnym projektom, oraz bardzo wysokiej jakości produktów, umacniamy pozycję rynkową Coccodrillo w Polsce – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL SA.

W marcu dobre wyniki zanotował również sklep internetowy Coccodrillo. Wartość sprzedaży w segmencie e-commerce wyniosła 0,59 mln zł, co oznacza wzrost o 23%.

– Prawdopodobnie jeszcze w II kwartale tego roku otworzymy nową wersję sklepu internetowego, dzięki której będziemy mogli lepiej i sprawniej obsługiwać klientów, a także wprowadzać bardziej zaawansowane akcje promocyjne – zaznaczył Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL SA.

Spółka CDRL

CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października. Oferta publiczna spółki spotkała się z dużym zainteresowaniem o czym świadczy fakt, że stopa redukcji w transzy dla inwestorów indywidualnych wyniosła aż 81,75%. Jeszcze przed zakończeniem Oferty Publicznej, CDRL terminowo spłaciło notowane na Catalyst obligacje o łącznej wartości 9,583 mln zł.

Sieć handlowa CDRL w Polsce na koniec 2014 r. miała 214 placówek (własnych i franczyzowych), w zeszłym roku zwiększyła się o 27 sklepów. Według stanu na koniec 2014 r. na całym świecie spółka ma 362 sklepy w różnych formatach. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016