Kolejny etap rozbudowy Factory Ursus

Factory Ursus

Factory Ursus

Po dziewięciu miesiącach od rozpoczęcia budowy, bryła nowej części Factory Ursus, która powstaje w sąsiedztwie dotychczasowego centrum, jest już gotowa.

Centrum outletowe

Inwestycja prowadzona przez hiszpańskiego developera Neinver przebiega zgodnie z harmonogramem. Niektóre prace wyprzedziły nawet planowane terminy. Otwarcie nowego centrum planowane jest na IV kwartał 2015 roku.

Zamontowana jest już elewacja budynku. W ostatnich dniach zainstalowano windy i schody ruchome. Zakończono też prace na nowym parkingu podziemnym pod nowym centrum na ponad 250 samochodów. Tym samym rozbudowa centrum weszła w nową, trzecią fazę, a prace przenoszą się do wnętrza budynku. W aktualnie działającym centrum, które jest znane warszawiakom od 12 lat, rozpoczynają się prace modernizacyjne. Factory Ursus zyska nową posadzkę, oświetlenie i elewację. Prace będą prowadzone tylko w nocy nie wpływając na komfort zakupów gości centrum.

Dzięki rozbudowie Factory Ursus zwiększy powierzchnie z obecnych 13,7 tys. mkw. do 19,9 tys. mkw. Liczba salonów wzrośnie z obecnych 80 do 110. Pojemność przestrzeni parkingowej dla gości centrum zwiększy się z 440 do 850 miejsc. Budynek będzie efektywniejszy energetycznie, przyjaźniejszy środowisku i wygodniejszy dla klientów.

Generalnym wykonawcą prac budowlanych jest firma Agmet sp. z o.o. Generalnym projektantem jest studio architektoniczne SUD Architectes.

Obiekt Neinver

Factory Warszawa Ursus przyjęło pierwszych klientów w grudniu 2002 roku jako pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce. Od ponad 10 lat utrzymuje pozycję najpopularniejszego outletu w kraju, gromadząc ulubione marki wśród Polaków, również te z tzw. wyższej półki: Liu Jo, Guess, Adidas, Puma, Nike, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lacoste, Triumph, Reserved, Levi’s, Diverse, Vero Moda, House czy Calvin Klein Underwear.

Wizualizacja nowej części Factory Ursus

Wizualizacja nowej części Factory Ursus

Factory Warszawa Ursus jest zlokalizowane w południowo- zachodniej części Warszawy. Dojazd z centrum miasta i okolicznych miejscowości jest możliwy w ciągu 20 minut nie tylko samochodem, ale i komunikacją publiczną: autobusami i koleją podmiejską.

Factory Outlet to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce. Obiekty zlokalizowane są w największych miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Poznań, Wrocław i Kraków. Na 84,5 tys. mkw. powierzchni, centra Factory gromadzą ponad 250 znanych marek polskich i światowych.

Pod marką Factory, Neinver wprowadził koncepcję centrów outlet do Hiszpanii i Polski. Firma jest także drugim co do wielkości operatorem centrów outlet w Europie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016