Salon Kiko Milano
Salon Kiko Milano

Kiko Milano, włoska marka oferująca kosmetyki, rozwija sieć sklepów w Polsce. Po debiucie marki na polskim rynku w listopadzie 2014 roku, sieć powiększa się o kolejne salony.

Po pierwszym w Polsce salonie włoskiej marki w CH Arkadia (ok. 100 mkw. powierzchni), ruszyły dwa kolejne we Wrocławiu i Poznaniu. Czwartą lokalizacją uruchomioną w I kw. 2015 roku jest CH Warszawa Wileńska.

Czwarty butik w Polsce

Polska jest pierwszym krajem w regionie Europy Środkowej i Wschodniej w którym włoska marka zdecydowała się uruchomić swój monobrandowy salon. Najnowszy, czwarty sklep Kiko Milano został otwarty w marcu 2015 roku w centrum handlowym Warszawa Wileńska. Butik zajął powierzchnię ok. 86 mkw. i jest zlokalizowany na parterze galerii. W jego najbliższym sąsiedztwie znajdują się salony takich marek jak Calzedonia, Unisono czy Rossmann.

Pod koniec lutego, trzy miesiące po debiucie marki na polskim rynku, otwarto dwa kolejne salony. Sklep we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim zlokalizowany został na poziomie „0” i zajął powierzchnię ponad 120 mkw. Druga placówka o podobnej powierzchni mieści się w Poznaniu w galerii Poznań City Center. Jednym z kluczowych zadań projektowych było idealne zgranie wymiarów poszczególnych salonów z wymiarami mebli, płyt posadzkowych i systemów oświetleniowych wyprodukowanych we Włoszech.

Kiko Milano

Rozwój w oparciu o salony własne

Kiko Milano to włoska marka profesjonalnych kosmetyków do makijażu i pielęgnacji działająca na rynku od 1997 roku. W portfolio marki znajduje się ponad tysiąc pięćset produktów kosmetycznych. Strategia marki zakłada rozwój wyłącznie w oparciu o własne salony (bez możliwości franchisingu). Produkty z logo firmy dostępne są w większości krajów Europy Zachodniej (309 salonów we Włoszech, 122 w Hiszpanii, 107 we Francji) i Stanach Zjednoczonych.