Giacomo Conti
Giacomo Conti

Giacomo Conti, sieć oferująca elegancką odzież męską, konsekwentnie realizuje plan powiększania najbardziej rentownych salonów sprzedaży.

Obecnie Giacomo Conti posiadająca ponad 50 salonów zlokalizowanych na terenie całego kraju, przechodzi proces optymalizacji w wyniku którego powiększane są salony najbardziej rentowne, a zamykane sklepy nie prosperujące zgodnie z założeniami.

Powiększone sklepy

Wraz z początkiem maja 2015 roku marka powraca do Fashion House Outlet Centre w Gdańsku. Pięciomiesięczna nieobecność marki w tym centrum outletowym wynikała z planów rekomercjalizacji sieci Giacomo Conti stopniowo powiększającej salony w galeriach o niesłabnącej popularności. Nowy salon mody męskiej Giacomo Conti w gdańskim outlecie zajmie lokal o powierzchni 178 mkw.

– Oferujący modne garnitury, marynarki i nowoczesną odzież casualową salon Giacomo Conti w Gdańsku zostanie otwarty w okolicach z początkiem maja 2015 roku i będzie 51. sklepem stacjonarnym sieci – przed nim, jeszcze w kwietniu, oddane do użytku zostaną salony w Solaris Center w Opolu, w Galerii Neptun w Starogardzie Gdańskim oraz w Galerii Sudeckiej w Jeleniej Górze – mówi redakcji Retailnet współwłaściciel marki Giacomo Conti, Zbigniew Markowski.

Kilkanaście nowych salonów

Jak wcześniej zapowiadali właściciele sieci, Zbigniew Markowski i Karol Olejniczak, rok 2015 będzie dla sieci kontynuacją strategii dynamicznej ekspansji i optymalizacji sieci. – Nie wykluczamy nawet 12 nowych salonów w 2015 roku. Dynamiczna ekspansja oraz optymalizacja istniejącej sieci sprzedażowej, stanowi obecnie kluczowy punkt naszej strategii – mówi Zbigniew Markowski.

Przypomnijmy, na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy, powiększeniu uległy także salony Giacomo Conti w Focus Mall w Zielonej Górze, w Galerii Wzorcownia we Włocławku i w Galerii Wisła w Płocku.

Giacomo Conti działa od 2006 roku. Obecnie sieć stanowi około 50 sklepów.