Brytyjska Rada Centrów Handlowych partnerem Omnichannel Retailing Forum

 

omnichannel retailing forum British council shopping-center

Rynek brytyjski to najbardziej rozwinięty rynek w Europie jeśli chodzi o sprzedaż w modelu omnichannel. Brytyjscy sprzedawcy inwestują w technologie i logistykę, zwiększając sprzedaż i redukując koszty.

„Jestem pewien, że Omnichannel Retailing Forum będzie idealnym miejscem wymiany doświadczeń, omówienia wyzwań i szans w świecie omnichannelu. Ponieważ nasze zainteresowania coraz bardziej się pokrywają, dziś bardziej niż kiedykolwiek, ważne jest by stworzyć wzajemnie partnerstwo aby zapewnić konsumentom rozwiązania, których oczekują”- mówi w rozmowie z Evigo Edward Cooke z Brytyjskiej Rady Centrów Handlowych, która będzie partnerem merytorycznego Omnichannel Retailing Forum 2015.

Wpływ modelu omnichannel

Omnichannel Retailing Forum 2015 jest pierwszą w Polsce konferencją poświęconą tematowi transformacji sieci handlowych z modelu sprzedaży tradycyjnej na omnichannel, a dzięki partnerstwu British Council of Shopping Centers (BCSC) sprzedawcy będą mieli szansę skorzystać z bogatego doświadczenia brytyjskich kolegów, którzy w większości mają już etap transformacji za sobą.

„Zrozumienie wpływu modelu omnichannel na dzisiejszy rynek detaliczny jest jednym z największych wyzwań, przed jakim stoi dzisiejszy handel detaliczny. W celu usprawnienia tego modelu, skorzystania z rozwiązań technologicznych i zrozumienia zmian w zachowaniu klientów, musimy uczyć się od siebie nawzajem. Dla mnie oznacza to zdobywanie doświadczenia w różnych krajach i w różnych sektorach”- dodaje Cooke.

Brytyjczycy sprzedają wielokanałowo

„Rynek brytyjski jest rynkiem dojrzałym, a konsumenci brytyjscy wydają online więcej niż jakikolwiek inny kraj na świecie. Pozostajemy jednak w tyle w innych dziedzinach technologii cyfrowej. Zarówno rząd jak i przemysł są zobowiązane do rozwiązania tego problemu i BCSC stoi na czele projektów, które pokazują jak można wykorzystać handel online by poprawić sprzedaż w sklepach fizycznych” – wyjaśnia Cooke.

Brytyjscy sprzedawcy wielokanałowi mają wielkie nadzieje związane z 2015 rokiem. Wynika to przede wszystkim z faktu, że w minionym roku zaobserwowano silny wzrost optymizmu konsumenckiego, a wyniki sprzedaży pozwalają sądzić, że rynek poradził sobie z latami kryzysowymi i wszedł w fazę wschodzącą. Największych wzrostów spodziewać się mogą sprzedawcy ubrań, kosmetyków oraz  AGD.

Także na polskim rynku brytyjskie sklepy cieszą się rosnącą popularnością. W zeszłym roku, wzrost liczby brytyjskich marek i nazw sprzedawców wyszukiwanych za pomocą smartfonów wzrósł w naszym kraju o 97%, a za pomocą tabletów o 26%.

Ekspansja BCSC na nowe rynki

BCSC reprezentuje i wspiera detalistów we wszystkich aspektach sprzedaży, prowadząc i wzmacniając sektor nieruchomości handlowych za pośrednictwem różnych platform i kanałów. Brytyjska Rada Centrów Handlowych stale prowadzi ekspansję na nowe rynki. Portfolio BCSC obejmuje 2600 osób, w tym menedżerów centrów handlowych, deweloperów, właścicieli, doradców finansowych, doradców technicznych, architektów, projektantów i sprzedawców.

Obecna polityka BCSC skupia się na poprawie komunikacji z kluczowymi interesariuszami politycznymi w samorządzie lokalnym i centralnym, jak i wpływa na politykę publiczną wokół kluczowych obszarów polityki rządowej. BCSC jest również liderem inicjatyw, które w przyszłości zapewnią bardziej nowatorskie miejsca handlowe na terenie Wielkiej Brytanii.

Czerwcowa konferencja zgromadzi na jednej scenie ekspertów w dziedzinie omnichannel i praktyków zarządzania, którzy musieli zmierzyć się z wyzwaniem przeprowadzenia gruntownych zmian w swojej firmie. W Forum wezmą udział przedstawiciele ponad 100 sieci handlowych z Polski i Europy.

Wśród prelegentów Omnichannel Retailing Forum będą m.in. Leif Krägenau, Retail & Real Estate Geomarketing z GfK Germany, Bob Steelhammer, wiceprezes Digital Marketing & Ecommerce, Sun Capital Partners, Chris James, wiceprezes Oracle Retail EMEA&I czy James Lovell, European Retail Solutions Executive, IBM United Kingdom Ltd. Prelegenci poruszą kluczowe tematy związane ze strategią przejścia do modelu omnichannel.

Omnichannel Retailing Forum odbędzie się 23 czerwca 2015 roku w Warszawie na Stadionie Legii. Więcej informacji na stronie www.omnichannelretailingforum.com.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016