Badura realizuje zapowiedziany plan ekspansji

 

Salon Badura

Salon Badura

Rośnie sieć sklepów z obuwiem marki Badura. Od początku 2015 roku spółka oddała do użytku dwa nowe salony. Będą otwarcia kolejnych.

Polski producent obuwia Badura aktualnie prowadzi sieć 45 sklepów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od początku tego roku sieć wzbogaciła się o nowy salon w nowej części rozbudowanego centrum handlowego Atrium Copernicus w Toruniu oraz o salon w oddanym niedawno do użytku centrum handlowym Tarasy Zamkowe w Lublinie. Wraz z otwarciem sklepu w Lublinie marka zaprezentowała nową aranżację punktów handlowych.

Szersze plany ekspansji

Rok rocznie sieć Badura powiększa się o kilkanaście nowych salonów. Także na ten rok zaplanowano otwarcia 12 sklepów. Sieć sklepów Badura będzie rozwijana w miastach liczących ponad 200 tys. mieszkańców. Zarząd spółki zakłada ekspansję tylko w centrach i galeriach handlowych.

– Poszukujemy atrakcyjnych lokali tylko w centrach i galeriach handlowych. Średnia powierzchnia handlowa naszych salonów to 80 mkw. – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Rafał Nowak, dyrektor handlowy ds. rozwoju, Badura SA.

Na liście zaplanowanych otwarć w najbliższym czasie jest m.in. start salonu w Galerii Sudeckiej w Jeleniej Górze. Nowy sklep ruszy wraz z otwarciem centrum 29 kwietnia 2015 r. i będzie miał 80 mkw. powierzchni.

45 salonów w sieci

Badura SA, to polski producent obuwia i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn. Sklepy marki zlokalizowane są w centrach handlowych oraz w centrach outletowych na terenie całego kraju. Spółka  powstała w 1982 roku. Obecnie w ramach sieci funkcjonuje 45 salonów własnych. Produkty marki Badura można także kupić za pośrednictwem firmowego sklepu internetowego badura.pl, który funkcjonuje od 2011 roku.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016