Nowe marki w outletach Factory

Salon Lidia Kalita

Salon Lidia Kalita

W kwietniu br. nowe salony w centrach outletowych Factory otworzą cztery znane marki modowe, wśród nich: By Insomnia i H&M. W ostatnich dniach marca premierę pod szyldem Factory miały inne cenione brandy: Lidia Kalita i Simple.

H&M pop-up store

24 kwietnia H&M otworzy, pop-up store w Factory Ursus o powierzchni prawie 200 mkw. Będzie to jeden z dwóch sklepów typu pop-up store H&M w Europie. Ten model salonu zagościł już w zeszłym roku w Factory Annopol. Na bazie zeszłorocznego sukcesu marka H&M zdecydowała się na współpracę z drugim outletem – w Ursusie. Będzie to jedyny salon H&M w tej dzielnicy.

Salon outletowy Lidii Kality

Lidia Kalita wybrała dla swojego pierwszego salonu outletowego w Polsce Factory Annopol. Na 67 metrach kwadratowych w nowoczesnej i minimalistycznej przestrzeni klientki znajdą znane projekty Kality: sukienki koktajlowe, modele do biura, spodnie, T-shirty z napisami, buty, torebki okulary, a także biżuterię z logo Lidia Kalita.

Drugi salon w outlecie Factory otworzył Simple Creative Products. To ekskluzywna marka modowa obecna na polskim rynku od 1993 r. Simple CP jest znany z ciekawego designu, wysokiej jakości i funkcjonalności. W aktualnej kolekcji znajdziemy trzy różne linie: miejską Ready-to-wear, do pracy Business i elegancką Evening.

By Insomnia

By Insomnia pod koniec kwietnia otwiera swój drugi butik outletowy w sieci Factory. Ten w podkrakowskiej Modlniczce będzie oferował na 75 mkw. powierzchni w outletowych cenach tkaniny, produkowane w krótkich, dedykowanych partiach, pochodzące wyłącznie od polskich, renomowanych producentów. „Jakość pamięta się dłużej niż cenę” – to motto projektantek tej marki: Natalii Pstrokońskiej i Marleny Niestryjewskiej. Drugi salon By Insomnia rozpocznie działalność na początku maja w Factory Wrocław.

Factory Outlet to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce. Obiekty zlokalizowane są w największych miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Poznań, Wrocław i Kraków. Na 84,5 tys. mkw. powierzchni, centra Factory gromadzą ponad 250 znanych marek polskich i światowych.

Pod marką Factory, Neinver wprowadził koncepcję centrów outlet do Hiszpanii i Polski. Firma jest także drugim co do wielkości operatorem centrów outlet w Europie.

Reklama

Galeria Jurajska