Andrzej Osika, MIG: stawiamy na rozwój konceptów multibrandowych

Salon Timberland

Salon Timberland

Rośnie sieć sklepów należących do spółki Marketing Investment Group (MIG). O planach ekspansji redakcja Retailnet rozmawia z Andrzejem Osiką, członkiem zarządu spółki.

Jak podsumuje Pan pierwszy kwartał 2015 roku – czy udało zrealizować się założone cele?

W 2015 roku postawiliśmy na rozwój multibrandowych sieci detalicznych z portfolio MIG, które stanowią o naszej sile w Polsce i zagranicą. Pokrycie naszymi salonami nad Wisłą jest dla nas satysfakcjonujące – osiągnęliśmy bowiem liczbę ponad 200 sklepów Marketing Investment Group.

Czy w związku z dynamicznym rozwojem firmy, udało się Państwu uruchomić nowe salony w ostatnich miesiącach?

Stawiamy na rozwój konceptów multibrandowych. W pierwszym kwartale otworzyliśmy 4 salony Sizeer w koncepcie w Premium w polskich centrach handlowych. Salon Sizeer w Porcie Łódź ma prawie 350 mkw. oraz nowoczesną strefę Junior, ozdobioną grafikami krakowskiego artysty – Why- Ducka. Oceniamy, że to jedna z najbardziej dopracowanych i najbardziej atrakcyjnych przestrzeni instore w całej Polsce. Tym samym Sizeer Premium to wizytówka każdego centrum handlowego. Naszą pracę nad każdym elementem wystroju oraz witryn doceniają klienci, których z roku na rok przybywa.

Kontynuowaliśmy także ekspansję zagraniczną. W marcu otworzyliśmy też nasz czwarty sklep w Niemczech – w CH Minto w Moenchengladbach, w planach mamy otwarcie sklepu na jednej z największych ulic handlowych w Dortmundzie.

Pierwszy kwartał w sieci 50 style zamykamy z 5. nowymi lokalizacjami. Tę multibrandową sieć – której oferta jest skierowana do rodzin – rozwijamy poprzez własne otwarcia oraz poprzez punkty franczyzowe. Jesteśmy otwarci na współpracę z kontrahentami, którzy spełniają nasze wymagania dotyczące lokalizacji potencjalnego punktu oraz powierzchni lokalowej. Obecnie mamy ponad 70 sklepów 50 style, planujemy kolejne otwarcia w 2015 roku.

Salon Sizeer

Salon Sizeer

Jak ocenia Pan działanie sklepów 50 style w pierwszym kwartale 2015 roku?

W 2014 roku sieć 50 style przeszła rebranding – odświeżyliśmy logotyp oraz całą identyfikację wizualną, wprowadziliśmy nowy koncept meblowy, zainwestowaliśmy w kampanie reklamowe. Efektem jest duża popularność sieci w pierwszym kwartale 2015 roku. Obecnie trwa kampania reklamowa sieci 50 style w ogólnopolskiej stacji telewizyjnej, wspierana kampanią w środkach OOH. Klienci 50 style najbardziej doceniają multibrandową ofertę sklepu, zdywersyfikowaną pod różne grupy wiekowe. Dzięki takiemu rozwiązaniu w sieci mogą robić zakupy całe rodziny – tym samym, cieszyć się wspólnie spędzonymi chwilami. Ambasadorem marki jest Tomasz Frankowski z rodziną – razem promują aktywny tryb życia w produktach, które kupili w 50 style.

Jakie mają Państwo plany, założenia na kolejne miesiące tego roku?

Marketing Investment Group jest firmą zorientowaną na rozwój, nowe technologie, innowacyjne rozwiązania we wszystkich obszarach handlu. Chcemy wyznaczać nowoczesny kierunek komunikacji z klientem. Mamy nadzieję, że w 2015 roku uda nam się umocnić naszą pozycję na rynku retail w wymiarze jakościowym oraz ilościowym – na każdym etapie procesu otwarciowego.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016