KiK planuje debiut w stolicy

KiK

KiK

Sieć dyskontów tekstylnych KiK powiększy się o kilka nowych lokalizacji. Marka planuje m.in. debiut w stolicy

Jeszcze wiosną tego roku spółka otworzy pierwszy sklep w Warszawie. W planach są także otwarcia nowych placówek w Markach oraz w Grójcu.

Wkrótce 100 sklepów w Polsce

W pierwszym kwartale 2015 roku spółka oddała do użytku nowe sklepy m.in. we Wrocławiu, Gdańsku, Suwałkach i Wieluniu. Jak powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Mariusz Kulik, spółka chce być obecna na wszystkich rynkach lokalnych i w ciągu najbliższych kilku miesięcy chce posiadać na polskim rynku około 100 sklepów. Dotychczas jednak nowe sklepy pojawiały się przede wszystkim w mniejszych miejscowościach. Otwarcie sklepów w stolicy i jej sąsiedztwie oznacza zatem rozpoczęcie ekspansji także w aglomeracjach.

– Szukamy lokali w nowych miastach, chcemy bowiem być coraz bliżej naszych klientów i stwarzać możliwość robienia zakupów w myśl idei „korzystnie, modnie, z pomysłem” mieszkańcom wszystkich województw – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK.

3,2 tys. KiK

Zgodnie z realizowaną przez firmę strategią biznesową, otwarcie każdego nowego sklepu poprzedzają dokładne analizy rentowności i popularności danego centrum czy galerii, rozważanych jako potencjalna lokalizacja sklepu. Potwierdzenie słuszności wyborów zapewnia efektywność w biznesie i satysfakcjonujące obroty w salonach.

Marka KiK jest właścicielem ponad 3,2 tys. sklepów na terenie: Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Polski. W Polsce posiada ok. 60 sklepów.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska