Kiabi otworzy do 20 sklepów w 5-6 lat

Kolekcja Kiabi

Kolekcja Kiabi

Francuska marka Kiabi oferująca odzież dla rodzin w kwietniu 2015 roku otwiera pierwszy sklep w Polsce. W planach sieci jest ekspansja w największych miastach w Polsce.

– Docelowo chcemy otworzyć od 13 do 20 sklepów w ciągu najbliższych 5-6 lat. W pierwszej kolejności zakładamy ekspansję w największych miastach w Polsce tj. Warszawa, Trójmiasto, Poznań, Kraków, Łódź, Aglomeracja Katowicka oraz Szczecin – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Michał Popławski, Expansion Manager marki Kiabi z Schiever Polska sp. z o.o.

Sklepy Kiabi będą otwierane w największych i liczących się centrach handlowych. Spółka jest zainteresowana zarówno już istniejącymi obiektami handlowymi, które będą mogły zaoferować powierzchnię dla sklepu wielkopowierzchniowego, jak i nowych projektów.

Listy intencyjne na nowe lokalizacje

– Mamy podpisany już list intencyjny na lokalizację w planowanej Galerii Północnej w Warszawie. Jesteśmy otwarci na każdą propozycję najmu chociaż nie każdy obiekt handlowy jest w stanie spełnić nasze warunki powierzchniowe. Format Kiabi to min. 1,2 tys. mkw. powierzchni do 2 tys. mkw. A zatem czasem na odpowiednią lokalizację i tak dużą powierzchnię trzeba poczekać – wyjaśnia Michał Popławski.

Plany ekspansji marki, jak podkreślają przedstawiciele sieci, uzależniony jest od tego, jak marka zostanie przyjęta na polskim rynku.

– Kolejna faza naszego rozwoju to mniejsze miasta jak Kielce, Rzeszów, Olsztyn. Nie wykluczamy także obecności w retail parkach i centrach typu outlet – dodaje Expansion Manager marki Kiabi.

450 sklepów na świecie

Jak już informowaliśmy, pierwszy w Polsce sklep francuskiej marki modowej Kiabi ruszy 23 kwietnia 2015 roku w warszawskim centrum handlowym Blue City. Kiabi posiada obecnie 450 sklepów na całym świecie. Firma generuje ponad 1,3 miliarda euro obrotu. Wyłącznym franczyzobiorcą Kiabi na rynku polskim rynku jest spółka Schiever Polska sp. z o.o. Schiever Polska to wspólny projekt grupy Schiever oraz Auchan. Spółka została utworzona w roku 1999 i działa na zasadzie partnerskiej współpracy z Auchan.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska