Black Red White zmienia koncept salonów firmowych

Salon Black Red White

Salon Black Red White

W kwietniu 2015 roku firma Black Red White zaprezentowała nowy koncept salonów firmowych. Nowo otwarty salon działa w Będzinie i jest jednym z 12 największych sklepów sieci.

Ekspozycję salonu zaprojektowaną według zupełnie nowego konceptu. Pilotażowy salon oferuje jeszcze ciekawsze pomysły na urządzenie domu, a wszystko w atrakcyjnym otoczeniu nowoczesnego systemu komunikacyjnego, multimediów i funkcjonalności.

Prezentacja oferty

Zmiany dotyczą przede wszystkim w sposobie prezentowania oferty. Prezentowane w sklepie meble zostały ustawione w taki sposób, aby jak najlepiej oddawały charakter prawdziwych domowych wnętrz. Stąd łączenie elementów różnych kolekcji, wzbogacenie pomieszczeń dodatkami, oświetleniem czy przytulnymi tekstyliami. Aby wzmocnić efekt, zmodyfikowano również nazewnictwo stref podziału asortymentu na odpowiadające domowym pomieszczeniom.

Nowością w salonie są inspirujące, kompleksowo wyposażone mieszkania o małym metrażu, których urządzanie przysparza najwięcej kłopotu. Black Red White pokazuje, że niewielka powierzchnia może dawać duże możliwości. Dla przykładu, na przestrzeni zaledwie 38 mkw. urządzono w pełni funkcjonalną i atrakcyjną kawalerkę. Umieszczono w niej meble kuchenne, do salonu, pokoju oraz pakowną szafę z drzwiami przesuwnymi.

Multimedialne standy

Salon Black Red White

Salon Black Red White

Do prezentacji oferty, oprócz tradycyjnej ekspozycji, wykorzystano również multimedialne standy z ekranami dotykowymi. W unowocześnionym sklepie można teraz w prosty sposób zaprojektować swoje meble oraz zapoznać się z ich funkcjami, z wykorzystaniem najnowszych technologii. Aranżacjom towarzyszą przyjazne dla oka rozwiązania wizualne prowadzące przez szlak komunikacyjny sklepu. Nowy, oryginalny język wizualny, dedykowane specjalnym meblom i cenom kolorowe przestrzenie umilają zakupy i pozwalają na łatwą i szybką orientację w liczącej 12,5 tys. mkw. przestrzeni handlowej. Podczas metamorfozy nie zabrakło również zmian technicznych, takich jak montaż podwieszanego sufitu, doświetlenie salonu czy remont infrastruktury.

Plan rozwoju na lata 2015-2018

Inwestycja rewitalizacji sklepów Black Red White odbywa się w ramach planu rozwoju handlu krajowego na lata 2015-2018. Jeśli zaprezentowany w Będzinie salon pilotażowy zostanie pozytywnie przyjęty przez klientów, będzie wdrożony także w pozostałych salonach wielkopowierzchniowych meblowego giganta.

Black Red White to polska marka – producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz na rynku rodzimym. Grupę Black Red White tworzą 22 wyspecjalizowane spółki produkcyjne, handlowe i usługowe, w tym 11 podmiotów zagranicznych. Firma sprzedaje swoje produkty w 74 salonach firmowych oraz ponad 800 punktach partnerskich w całej Polsce. Asortyment marki Black Red White dostępny jest również w ponad 40 krajach świata, w tym na Ukrainie, Białorusi, Słowacji i Węgrzech, gdzie funkcjonują salony własne.

Reklama

Galeria Jurajska