PKP z ofertą handlową na dworcu Warszawa Centralna

Dworzec Centralny, Warszawa

Dworzec Centralny, Warszawa

Na dworcu Warszawa Centralna pojawi się kolejna znana marka. 23 kwietnia 2015 roku ruszy nowy sklep sieci Biedronka.

Sieciowy najemca zagospodarował część zachodniej antresoli obiektu. Nowy sklep dyskontowy będzie około 900 mkw. powierzchni.
Obecnie sklepy Biedronki funkcjonują już na dwóch innych dworcach kolejowych – Warszawa Wschodnia i Kraków Główny. Wkrótce lokale sieci zostaną otwarte również na dworcach we Wrocławiu i Poznaniu.

Nowe lokale komercyjne

– Warszawa Centralna to przykład udanej komercjalizacji dworców kolejowych. Obecnie stopień wynajęcia powierzchni w obiekcie wynosi 93 proc. – mówi Marta Zabłocka, dyrektor Departamentu Komercjalizacji w PKP SA.

– Przestrzeń handlowo-usługowa na tym dworcu zwiększy się jeszcze pod koniec roku, kiedy w hali głównej oraz remontowanych obecnie galeriach podziemnych pojawią się nowe lokale komercyjne.

Otwarcie Biedronki na antresoli w hali głównej pozwoliło na zagospodarowanie pustej dotychczas przestrzeni na dworcu. Do tej pory podróżni na poziomie +1 korzystali wyłącznie z oferty gastronomicznej restauracji McDonald’s, zlokalizowanej po przeciwnej stronie.

Będzie więcej najemców

Biedronka to kolejny najemca, który w tym roku rozpoczął działalność na Dworcu Centralnym. Na początku kwietnia tego roku otwarta została wegetariańska restauracja Bioway, zlokalizowana w galerii wschodniej pasażu podziemnego. Z kolei w galerii północnej zaczął działać salon fryzjerski. Jeszcze w tym roku, w remontowanej obecnie galerii północnej i galerii zachodniej na poziomie -1 pojawią się nowi najemcy. Wśród niech największy lokal zajmie Burger King.

Reklama

Galeria Jurajska