Oultet Park Szczecin
Oultet Park Szczecin

Trwa realizacja drugiego etapu Oultet Park Szczecin. Spółka Echo Investment podpisała umowę z siecią odzieżową Volcano, która w obiekcie otworzy sklep o powierzchni 180 mkw. A obecnie działająca część Outlet Park Szczecin bije rekordy frekwencji.

Większy Outlet Park Szczecin

Outlet Park Szczecin w drugim etapie powiększy się o blisko 5 tys. mkw. Prace zakończą się jesienią br.

Umowa z siecią Volcano poszerza ofertę Outlet Park Szczecin kierowaną do młodych osób poszukujących odzieży sportowej i casualowej. Prowadzimy zaawansowane rozmowy z innymi markami odzieżowymi. Wkrótce będziemy informować o ich efektach – mówi Tomasz Nowakowski, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment

Po zakończeniu realizacji drugiego etapu, Outlet Park Szczecin będzie dysponował łącznie 21,3 tys. mkw. powierzchni handlowej. Klienci będą mieli do dyspozycji 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych. Obecnie działająca część centrum wyprzedażowego Echo Investment bije rekordy frekwencji.

Już w ubiegłym roku Outlet Park Szczecin odwiedziło 2,5 mln osób, co dało 4 miejsce w Polsce. Tymczasem dane za I kwartał tego roku mówią o blisko 670 tys. klientów w Outlet Park Szczecin, co oznacza, że jest to drugie najpopularniejsze centrum wyprzedażowe w kraju. To świetny wynik jak na najmniejszy outlet w Polsce. Warto podkreślić, że po zakończeniu trzeciego etapu rozbudowy nasza inwestycja będzie miała 28 tys. mkw. i stanie się jednym z największych obiektów tego typu – mówi Marcin Materny, dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

Obiekt Echo Investment

Outlet Park Szczecin zlokalizowany jest na szczecińskim Prawobrzeżu. Obiekt został otwarty 7 listopada 2012 roku. Oferuje markowe produkty 30-70 procent taniej od cen w regularnych sklepach. Dodatkowym atutem inwestycji jest 7-salowe kino Helios i część obiektu, w której mieści się Smyk Mega Store i supermarket Piotr i Paweł.

W strefie outletowej dostępne są produkty takich marek, jak m.in. Nike, Puma, Reebok, Adidas, Tommy Hilfiger, Reserved, Bytom, Kari, Lee Wrangler, Wittchen, Kazar, Vero Moda, Jack Jones, Via Roma, Cross Jeans, Atlantic, Lavard, Ecco, Big Star, 4F, Ochnik, LKJ, Mc Arthur, Hot Oil, Wójcik, Lancerto, Gabor, Puere, Milano Shoes, Willsoor, Lee Cooper, Cropp, House, Simple, Mohito.

Realizacja drugiego etapu inwestycji odbywa się z zgodnie z harmonogramem. Inwestor ma już podpisane umowy m.in. z siecią Diverse, która w nowej części obiektu otworzy sklep w formule outlet o powierzchni 340 mkw., a także z firmą CCC (1 tys. mkw.) i HEBE (400 mkw.).