german council of shopping centers forum parnter

Partnerem merytorycznym Forum jest German Council of Shopping Centers – Niemiecka Rada Centrów Handlowych, która reprezentuje interesy ponad 750 firm członkowskich działających na rynku centrów handlowych.

Omnichannel Retailing Forum 2015 jest pierwszą w Polsce konferencją poświęconą tematowi transformacji sieci handlowych z modelu sprzedaży tradycyjnej na omnichannel. W konferencji, która odbędzie się 23 czerwca w Warszawie, wezmą udział przedstawiciele zarządów ponad 100 sieci handlowych z Polski i Europy.

WSPÓŁPRACA Z DEWELOPEREM

Niemieccy detaliści na co dzień konfrontują założenia swojej strategii omnichannel z możliwością ich realizacji w centrach handlowych. Należą do nich firmy, które obecne są także w polskich centrach handlowych: Peek & Cloppenburg, Gerry Weber,  Adidas,  Villeroy&Bosh, C&A, Jack Wolfskin, czy Tchibo.

Prezesem Niemieckiej Rady Centrów Handlowych jest Klaus Striebich, dyrektor zarządzający Działu Wynajmu ECE Projektmanagement GmbH, który był speakerem organizowanej przez Evigo w marcu 2015 roku konferencji Nieruchomości Handlowe w Erze Omnichannel. Według niego najemcy zrozumieli już, że oferta w sklepach stacjonarnych powinna być równie szeroka jak w internecie.

“Dodatkowo chcą uczynić ze swoich salonów miłe i ciekawe miejsce, w którym robienie zakupów będzie przyjemnością. Trendy konsumenckie zmieniają się dynamicznie i trzeba na nie szybko reagować. Zarządcy muszą bardziej elastycznie podchodzić także do negocjacji z najemcami, a także służyć im radą w takich kwestiach jak wielkości ekspozycji czy logistyka” – uważa Klaus Striebich.

OMNICHANNEL WYZWANIEM DLA 750 NIEMIECKICH FIRM

Niemiecka Rada Centrów Handlowych skupia m.in. przedstawicieli takich firm jak: operatorzy i deweloperzy centrów handlowych, firmy zajmujące się analizowaniem rynku, finansowaniem projektów, zarządzaniem obiektami, pracownie architektoniczne, przedstawiciele sieci handlowych, dostawcy usług dla sektora centrów handlowych, czy specjaliści d.s. marketingu. Firmy będące członkami Rady reprezentują ważny sektor niemieckiej gospodarki i zatrudniają lub bezpośrednio współpracują z ok. 1 mln. osób.

Czerwcowa konferencja Omnichannel Retailing Forum zgromadzi na jednej scenie ekspertów w dziedzinie omnichannel i praktyków zarządzania, którzy musieli zmierzyć się z wyzwaniem przeprowadzenia gruntownych zmian w swojej firmie.

Wśród prelegentów Omnichannel Retailing Forum będą m.in. Leif Krägenau, Retail & Real Estate Geomarketing z GfK Germany, Chris James, wiceprezes Oracle Retail EMEA&I czy James Lovell, European Retail Solutions Executive, IBM United Kingdom Ltd. Prelegenci poruszą kluczowe tematy związane ze strategią przejścia do modelu omnichannel.