Gastromall szykuje markę własną

Restauracja Olimp, Grupa Gastromall

Restauracja Olimp, Grupa Gastromall

Spółka Gastromall, właściciel 5 marek gastronomicznych w tym najbardziej rozpoznawalnych – Olimp, Companeros i Lovit, rozpoczęła prace koncepcyjne nad marką własną produktów.

Rozszerzenie działalności spółki odbywa się w ramach inicjatywy Krakowski Klaster Gastronomiczny. W ostatnim czasie, jak poinformowała redakcję Retailnet, Izabela Domaradzka, koordynator projektów w Grupie Gastromall, sfinalizowano umowę o współpracy pomiędzy Grupą Gastromall a dystrybutorem specjalistycznego sprzętu gastronomicznego, warszawską firmą Anpa.

Pierwszym innowacyjnym urządzeniem zakupionym w ramach współpracy jest maszyna do produkcji świeżego makaronu-pasta fresca. Kolejne fazy projektu a także prace nad nowymi produktami o wartościach funkcjonalnych (makarony, dania gotowe, zestawy gotowe, przekąski, lody, wyroby cukiernicze, kawa, herbata) są w trakcie wdrażania.

Proces badawczy oraz testowy wspierają partnerzy Klastra – krakowskie firmy Profbra oraz Molino. Kooperatywa jest finansowana w ramach działania 2.1 Schemat B, MRPO na lata 2007-2013.

Grupa Gastromall jest właścicielem pięciu marek gastronomicznych w tym najbardziej rozpoznawalnych – Olimp oraz Companeros.

Obecnie sieć Olimp to 32 lokale w systemie samoobsługowym, w stałej cenie za 100 g jedzenia. Bieżący rok, jak poinformowali właściciele sieci, będzie dla Grupy Gastromalll rokiem równie intensywnego rozwoju jak poprzedni. Portfolio zwiększy się o kilkanaście nowych punktów.

Reklama

Galeria Jurajska